Håber, håber, håber...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

614 visninger
9 svar
0 synes godt om
2. september 2009

lotte32

Så, nu er jeg tre dage over tid, min mens plejer ellers at komme ret præcist, og jeg har ikke haft de smerter i underlivet som jeg plejer op til mens.. Så jeg håber helt vildt at der er gevinst nu.. vi har prøvet siden nov. 08, så er ved at være lidt utålmodig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2009

Mira0911

lotte30 skriver:

Så, nu er jeg tre dage over tid, min mens plejer ellers at komme ret præcist, og jeg har ikke haft de smerter i underlivet som jeg plejer op til mens.. Så jeg håber helt vildt at der er gevinst nu.. vi har prøvet siden nov. 08, så er ved at være lidt utålmodig...

Jeg krydser alt hvad jeg kan og har...

Anmeld

2. september 2009

cdinesen

det er godt nok spændende, jeg krydser fingre og ben og alt hvad jeg ellers kan komme til

Anmeld

2. september 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Uh, spændende...

Anmeld

2. september 2009

christina2412

jeg krydser også  

christina 29+6

Anmeld

2. september 2009

dorthemus

lotte30 skriver:

Anmeld

2. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
krydser ALT hvad jeg kan!!

Anmeld

2. september 2009

FrkT

Uhhh hvor er det spændende  Har du prøvet at tage en test??? Ville jeg absolut IKKE kunne vente med tre dage over tid i en regelmæssig mens!
Krydser alt jeg kan for at den er der

Anmeld

2. september 2009

lotte32

Tak til alle jer der   
Jeg har ikke taget en test endnu... tør næsten ikke, lidt underligt måske, men vil helst vente lidt,  lige nu er håbet der endnu, men hvis jeg nu tester negativ, blir jeg bare så trist og ked... ved ikke om det gir mening, men sådan har jeg det

Anmeld

4. september 2009

lotte32

Ævbæv, det blev heller ikke denne måned vi var heldige  syntes det begynder at tære på psyken, det er så deprimerende hver gang tante rød kommer  øvøv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.