Ihh så skønt!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

463 visninger
7 svar
0 synes godt om
2. september 2009

DK

Jeg startede på kandidaten på jura i går, og havde dødsboskifteret. Det er bare så FEDT!! Jeg elsker det!! Det var så lækkert at sidde der og bare nyde at lære, og have lyst til at læse foran i bogen, he he...

Jeg GLÆDER mig så meget til jeg skal bruge det engang, og håber jeg kan få en advokatfuldmægtigstilling inden for det område når jeg er færdig.

Nå, men ville altså bare lige dele med jer, at jeg (omsider efter 1,5 år med forvaltnings og formueret) har et fag jeg bare er helt VILD med. Jeg håber at jeg bliver lige så glad for de andre fag jeg selv kan vælge her på kandidaten.

Knus en super glad Ditte!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2009

Honningblomst

Ihh, hvor lyder det bare skønt, Ditte...kan godt forstå du er glad. Det er jo præcis sådan man skal have det med det man laver...men desværre er der jo også lidt kedeligt igennem alle udd. Men SKØNT du er på din hylde nu...
Knus og god dag..

Anmeld

2. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tillykke!!! Syntes det er Imponerende og vildt at  nogen kan være entusiastiske om sådan et bogligt fag

Men så skønt at vi er forskellige, fordi vi har brug for folk som dig.
Jeg håber din kandidat bare går som smør i olie

Held og lykke!

Anmeld

2. september 2009

MorCamilla

Hvor lyder det dejligt for dig.. Det må være skønt at være glad for det man laver.. hverdag. selv om det ind i mellem er lidt små kedeligt...

Anmeld

3. september 2009

DK

Tak! Ja det er dejligt dejligt at lave noget man godt kan lide. Det har været en lang rejse gennem de sidste 3 år, hvor jeg bare har ventet og ventet på mine ønskefag. Så endelig! Det er så skønt det overstiger mine forventninger!

Anmeld

3. september 2009

Moderator

Superfedt for dig!!! Glæder mig til at høre mere om det og særligt til at få forklaret hvad dødsboskifteret egentlig går ud på

Anmeld

3. september 2009

DK

He he he. Ja jeg skylder jo et rainchek fra i dag. Jeg er ked af at jeg blev nødt til at aflyse i dag, men jeg havde tilgengæld en helt UTROLIG fantastisk sjov aften med 90 musik og DR. Alban himself i går. Jeg havde glemt at man bare kunne stå aller forrest og hoppe op og ned i timer!! Fantastisk trods meget meget svedig kjole bagefter

Anmeld

3. september 2009

Moderator

Du skal ikke undskylde, bare jeg får et fyldigt refereat af din aften så jeg kan leve lidt gennem dig   Sidder hjemme på 4.dag med svigermekanikken placeret dybt i sofaen og har bare snart fået nok!!! De er evigt søde, men nu vil jeg gerne snart have min mand og mit hjem for mig selv uden de 1000 velmente spørgsmål og kommentarer dagligt...

Ville ønske det var mig der var ude og hoppe til 90'er musik...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.