Baby-bio

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.395 visninger
8 svar
0 synes godt om
4. november 2009

Mor til to-vb

Hvordan fungerer baby-bio, der hvor I bor? Her er det hver onsdag fra 11.30. Børnene kommer med ind, eller står udenfor med en alarm på. Man holder selv øje med børnene. Hvis man sidder nede foran, må man tage barnevognen med ind, ellers er det kun liften. Der er en sodavand eller kaffe og kage med i billetten, som koster 70 kr. Jeg læste i oktober nummeret af Vores børn, at der er nogen steder, hvor ens nummer bliver råbt op. Nogen der ved hvad det betyder?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2009

Webredaktøren-vb

Jeg gik enten i Empire Bio på Nørrebro eller Falkoner Bio på Frederiksberg. Begge steder står barnevognene samlet udenfor, og når man køber billet, får man et nummer til sin barnevogn. Når der så er lyd fra barnevognen kommer bio-personalet og kalder: 'Nummer 57 og 62'. De prøver som regel lige at rokke barnevognen for at se om barnet kan sove videre, men ellers må man tage den lille op og med ind. Det fungerer glimrende :)

Anmeld

4. november 2009

KristineLorenzen-vb

Bortset fra i dag (vi fik absolut ingen søvn i nat), så har vi været afsted næsten hver onsdag de seneste 3 måneder. Jeg går også i Empire Bio på Nørrebro, hvor det ganske rigtigt fungerer fint med nummer-opkald. Jeg tager dog altid bebs med ind, så skal jeg nemlig ikke op og ud. Han spiser som regel i begyndelsen af filmen og falder så i søvn. Jeg tager hans dyne eller en ammepude med, og så er det næsten som at sidde hjemme i sofaen. Personalet er dog virkeligt søde og forsøger gerne med lidt rokken inden de kalder på mor/far. Jeg ved at de i CinemaxX på Fisketorvet har søde nanny-piger til at klare opgaven. De prøver også med rokken og sut inden de kalder på én. Eugene nyder det og det gør moren også.

Anmeld

4. november 2009

Hobitten-vb

Har faktisk aldrig været afsted.. Har kigget på det flere gange, men der er ikke nogen fra mødregruppen der vil med, og kender ikke rigtig andre der går hjemme. Og synes det er lidt trist at tage afsted alene - så er det ligeså godt at sætte en film på derhjemme (der er popcornene også billigere :laugh: )

Anmeld

8. november 2009

MetteNB-vb

Her har vi babybio ca. 4 gange årligt. Det er jo en lille biograf, så der kommer heller ikke så mange. Var selv vagthold til det sidste gang, og der var der 12 ;0) Vi udstyrer vognen med et nr. Forældrene husker nummeret og efterlader sedlen på barnevognen, og når der så er aktivitet, prøver vi at aktivere og går den ikke, er vi inde og efterlyse mor til barn i vogn nr. 2 eller 7 ;0) Hvordan man gør i forhold til at tage barn, lift m.m. ind i biografen er op til den enkelte.

Anmeld

9. november 2009

Spunk-vb

Her er der babybio en gang om måneden. Jeg håber på, at komme afsted i December. Man tager børnene med ind, og så er der pause undervejs så man kan pusle/amme og spise frokost i cafeen.

Anmeld

9. november 2009

Mor til to-vb

Har en spunk i maven skrev:
Her er der babybio en gang om måneden. Jeg håber på, at komme afsted i December. Man tager børnene med ind, og så er der pause undervejs så man kan pusle/amme og spise frokost i cafeen.
Kan du så ikke lige fortælle lidt mere om, hvordan det fungerer med pause osv. når du har prøvet det? Altså om det reelt bliver brugt af dig og biografgængerne eller om det bare er træls at få filmen afbrudt?

Anmeld

10. november 2009

Spunk-vb

Jeg skal prøve at huske det, men kan ikke love noget ;). Jeg kan dårligt huske fra gang til gang hvornår jeg sidst ammede, så jeg er begyndt at føre dagbog over det....

Anmeld

10. november 2009

Mor til to-vb

Sådan er det, det første stykke tid. Velkommen i amme-hjerneklubben.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.