Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jaaaa, hvad man ikke ved har man ikke ondt af :laugh: quote] ...er ENIG!!!! nogle ting, skal man bare IKKE tænke over, så ku man jo nærmest ikke hverken gå eller spise nogen steder overhovedet :woohoo:
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
HeleneK Mor til 6 skrev: Jaaaa, hvad man ikke ved har man ikke ondt af :laugh: quote] ...er ENIG!!!! nogle ting, skal man bare IKKE tænke over, så ku man jo nærmest ikke hverken gå eller spise nogen steder overhovedet :woohoo: Det tænker jeg også på.... tør du røre ved penge, der er så mange mennesker, der har haft dem mellem hænderne... alle slags mennesker endda! :angry: Så Dankortautomat... der har været mange fingre og trykke på tasterne... bliver det nogensinde renset? osv...
Den med buffeten fattade jeg så ikke lige. Der er da ta'tøj i alle retterne, eller hvad?
k11923 skrev: Den med buffeten fattade jeg så ikke lige. Der er da ta'tøj i alle retterne, eller hvad? Det er rigtig, men prøv lige at ligge mærke til hvor mange der alligevel lige har fingrene nede i maden for at 'nippe', tage ta´tøjet op e.lign. :dry: Har endda oplevet en der tabte skeen/gaflen fra fadet på gulvet, samlede den op og lagde den i maden igen......
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128