hvem betaler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

518 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. september 2009

Anonym trådstarter

kære alle damer på baby.

jeg er overvægtig og tænker på en fedmeoperation men har hørt nogle får det betalt og andre betaler det selv? hvem får den betalt af det offentlige og hvad krav skal man opfylle for det offentlige betaler?
jeg ved godt jeg kan gå til læge og får svar på spørgsmål men nu spørger jeg her og håber i er nogle der ved noget
knuzz mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2009

linemus

Anonym skriver:

kære alle damer på baby.

jeg er overvægtig og tænker på en men har hørt nogle får det betalt og andre betaler det selv? hvem får den betalt af det offentlige og hvad krav skal man opfylle for det offentlige betaler?
jeg ved godt jeg kan gå til læge og får svar på spørgsmål men nu spørger jeg her og håber i er nogle der ved noget
knuzz mig

Der mangler lige et meget vigtigt ord for at forstå, hvad du spørger om Du tænker på en... hvad?

Anmeld

1. september 2009

Anonym trådstarter

linemus skriver:

Der mangler lige et meget vigtigt ord for at forstå, hvad du spørger om Du tænker på en... hvad?

ups, nu er den rettet hihi

Anmeld

2. september 2009

louise skov

For det første skal du ha en BMI på 40 eller derover,hvis du ikke har det tror jeg nok selv man skal betale, og det koster jo omk 100,000 kr..
Ventelisten er meget lang,tider helt hen i år 2011,men så er der jo det der hedder fri valg af sygehus,tror nok at man kan komme til før på den måde..

Anmeld

2. september 2009

Honningblomst

Der er en hjemmeside: www.fedmeoperationer.dk der står der alt om disse operationer...

Anmeld

4. september 2009

Anonym trådstarter

tak alle sammen nu ved jeg hvad jeg har at forholde mig til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.