nøøøøj Bastian æder fra han træder ind ad døren herhjemme efter dp, og til han går i seng.... UNDTAGET aftensmad, det er næsten ikke til at få ham til, at indtage noget som helst til aftensmaden, uanset hvad tid vi gør det....
Om morgenen har hans far desværre fået vænnet ham til, at det er heeeeelt fint med en bar krydderbolle i bilen... så jeg kæmper lidt nogen gange, med at overtale ham til at spise en god portion havregrød Det var han ellers så glad for før, men nej ikke mere... Men han er som hovedregel ikke morgensur, selvom han også sover 12 timer, og enda ofte lidt mere....
i dagplejen kæmper hun også lidt for tiden, for han gider ikke rigtig spise noge der heller. og det er synd, for han biver meget nemt sur og ked af det herhjemme, og det tro rjeg er fordi han går rundt og egentlig er kronisk sulten... lidt irriterende synes jeg... men man kan jo ikke så godt tvinge ham til at spise, og det ville jeg heller aldrig bede min dagplejemor om at gøre...
så hun tilbyder ham nogen gange lidt ekstra rugbrød senere på dagen, så han spiser faktisk frokost både før og efter middagslur...
Anmeld