Frugtsalat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.977 visninger
11 svar
0 synes godt om
4. april 2009

Fru_Hansen-vb

Kan man ikke lave frugt salat med andet end flødeskum , der er flere i familien der ikke er til flødeskum. Men hvad i stedet for. :unsure:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2009

Det er stadig mig-vb

Her bruger vi råcreme til frugtsalat - og skal det gå tjept, så pisker vi cremefine m vanille, eller en brik af Carolines vanillecreme....

Anmeld

4. april 2009

Webredaktøren-vb

Her foretrækker vi også råcreme med masser af vaniliesukker frem for flødeskum :P

Anmeld

4. april 2009

Titte-vb

Du kan gøre det, at du blander halv halv af flødeskum og cremefraiche, og tilsætter lidt vanilie sukker, det bliver dejligt frisk til.......

Anmeld

4. april 2009

mariamiss6-vb

Titte skrev:
Du kan gøre det, at du blander halv halv af flødeskum og cremefraiche, og tilsætter lidt vanilie sukker, det bliver dejligt frisk til.......
og smager den for meget af creme fraiche overøser du den bare med flormelis, så bliver den sød... det er sådan jeg altid laver frugtsalat... og hvis du synes cremen er for flydende, kan du altid piske en halv fløde og vende det i, så bliver det lidt mere luftigt....

Anmeld

4. april 2009

Det er stadig mig-vb

Jaaaaa, kreativiteten fejler i hvertfald ikke noget her på VB:P Ej heller smagsløgene!

Anmeld

5. april 2009

Heidi Nielsen-vb

Vi bruger råcreme med chokoladestykker i....smager faaaaantastisk :blush:

Anmeld

5. april 2009

Rita-vb

Når det skal være usundt bruger vi en blanding af flødeskum (af 2½ dl fløde) og fromage frais (5 dl) smagt til med lidt sukker og vanilje. Når det skal være sundt bruger vi (skummetmælks)yoghurt - evt let afvandet - smagt til med vanilje og en anelse sukker :P

Anmeld

5. april 2009

mariamiss6-vb

Heidi Nielsen skrev:
Vi bruger råcreme med chokoladestykker i....smager faaaaantastisk :blush:
Nåååh ja, det gør vi da også.... jeg kan bedst lide mørk chokolade normalt, men jeg synes at lys e rbedst i frugtsalat... for det skal helst hakkes i grove stykker, og så kan det godt være lidt hårdt at tygge hvis der er en masse mørk... men begge dele smage jo fabelagtigt... herhjemme laver vi altid til flere dage, fordi vi pludselig får ekstra gæster hver eneste gang folk hører ordet frugtsalat hjemme hos os hehe...

Anmeld

5. april 2009

Det er stadig mig-vb

Her indgår hakket chokolade også i frugtsalat:P

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.