Dukker med i bad (pigemødre)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.777 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. september 2009

Sweet1978

Får Jeres piger lov til at have deres dukker med i bad? Altså dem af ren plast slf. ikke dem med stofkrop. Jeg gør det engang i mellem - når der er gået så lang tid siden at jeg lykkeligt har glemt besværet (som idag).
Selv om der er hul i bunden (tissehul) tager det jo år og dag at få vandet ud igen.

Er der andre der er mere godmodige/tålmodige end mig og/eller har i en dukke kun til badet så I ikke skal tænkte på at tømme den... Det har jeg nemlig overvejet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2009

lonemus

Sweet1978 skriver:

Får Jeres piger lov til at have deres dukker med i bad? Altså dem af ren plast slf. ikke dem med stofkrop. Jeg gør det engang i mellem - når der er gået så lang tid siden at jeg lykkeligt har glemt besværet (som idag).
Selv om der er hul i bunden (tissehul) tager det jo år og dag at få vandet ud igen.

Er der andre der er mere godmodige/tålmodige end mig og/eller har i en dukke kun til badet så I ikke skal tænkte på at tømme den... Det har jeg nemlig overvejet.

Min datter har den nogle gange med i badet, men hun tager kun brusebad, så jeg syntes ikke det er noget problem at tømme den igen.....syntes faktisk ikke der er meget i den efter badet.
Men hvis din datter sidder i badekar, så kan jeg godt følge dig i problemet

Anmeld

1. september 2009

Mikkelmusen

Vi har ingen dukke hun kan få med i bad, og ved ikke helt om hun skal ha en. Men jeg vil dog lige huske dig på at hvis du vil ha en til at ligge i badet, bør du tømme den alligevel. For der kommer hurtigt alger i badelegetøj hvis du ikke rengør dem tit. 

Anmeld

1. september 2009

TbCp

Sweet1978 skriver:

Ja LIva har nogle små med.... Men der kan både hoved arme og ben pilles af så alt vandet kan komme ud

Troede den anden dag at Liva havde skidt i vandet.... så var det bare fordi hun havde hevet hovedet af en af dukkerne som så lå der med sort hår og flød rundt

Anmeld

1. september 2009

Honningblomst

I disse ligestillingstider, der har min den yngste dukker og elsker dem...han må tage dem han vil med i bad, også hans to bedste med stofkrop...Ollie en rådhåret drengedukke(haba) og Fufu( en roomie) en negerprinsesse men han vil alligevel ikke fordi de skal tørre.
Lige nu er der en dukke fast i badekarret og en masse andet...men ja, her er dukker med...
Knus Eva...

Anmeld

1. september 2009

Sweet1978

Oki tak for svar allesammen, tror da jeg vil overveje at indkøbe en dukke til badet som kan skilles ad som nævnt for ikke at få de der alger, de lyder usunde.

Anmeld

2. september 2009

DK

Kirstine har også sådan en dukke af plastisk, men den er (heldigvis) uden det der drikkemælk/tissehuller. Så den må gerne komme med i bad. Kirstine tørrer den med håndklædet bagefter, og jeg synes ikke der samler sig vand inden i den. Det har der vist kun gjort en enkelt gang, hvor Kirstine havde stået oven på den(...) for at kunne nå bruseren. Men så kunne jeg ligesom "vride den i ledene ved samlingerne" og så løb vandet ud. Så lå den natten over på gulv med gulvvarme, og så var den fin igen. (Stakkels dukke, he he)

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.