Build a bear

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2009

Fuzzbox-vb

Det er hundeme dyrt :S Min niece fik lokket hendes mor ind i butikken i Aalborg Storcenter sidst de var i Danmark, og der kom hun ud med hele 2 bamser :blink: Og fik hun lov, så tror jeg at hun kunne stå og fylde bamser i dagevis derinde :laugh: Lea får en bamse af min mor i fødselsdagsgave, så må vi se, om hun gider den :) men jeg kan nok ikke komme udenom, at hun bliver storfan af dem... Eller også er der en anden dille, som er megadyr, og som hun bare IKKE KAN LEVE UDEN :laugh:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2009

Tess80-vb

Jeg syns det er et superfint koncept. Jeg bliver dog lidt stødt, over de af jer der skriver 'godt jeg har en dreng!' - det er da noget værre pladder. Og en chauvinistisk holdning at have - hvorfor kan drenge ikke lege med bamser ??? :( Min søn på 3, elsker bamser (og våben og biler) - og han 'købte' sin bamse Asger :woohoo: for sine sutter. Der blev endda syet en sut ind i Asgers ryg. Det var en fin måde for ham (og os) at skippe sutten. Og vi købte den i uge 29, hvor de kørte en kampagne med 1 bamse + 1 sæt tøj for 299,- Jeg syns også tilbehøret er dyrt, men det er det jo også til Barbie, Lego osv - hvad vores poder ellers leger med.

Anmeld

17. september 2009

megan78-vb

Hej, synes at konceptet er rigtig godt. Jeg har selv fået lavet 2 bamser (en gris og en ko) til mine 2 sønner, da de iflg. det kinesiske horoskop er født i grisens og oksens år. Bamserne ligger indtil videre kun i deres senge, da de drengene ikke er særlig interesseret i at lege med dem. Min ældste søn er mere interesseret i at lege med støvsugeren:)

Anmeld

17. september 2009

Habermas-vb

Build a bear har en super kundeservice, hvilket jeg sætter stor pris på. Da min søn ønskede sig en kænguru, og de kun havde en udstoppet tilbage, så gik ekspedienten ud bagved og tømte 'skindet', så han selv kunne få lov til at være med til at fylde den igen. Super oplevelse! Og da mit gudbarns bamses sko gik i stykker - kun en lille smule, der sagtens kunne sys - ja, da sendte butikken hende bare et par nye, og hun kunne så også beholde de gamle, selv om min veninde fortalte, at de sagtens kunne sys, hvis man ellers kan sy! Nu glæder jeg mig bare til, at min yngste søn også skal have oplevelsen. For det ser nu sødt ud med en kænguru i spidermantøj!!!!

Anmeld

17. september 2009

Caidas-vb

Min mor spurgte forleden dag, om det var noget for pigerne med 'sådan en bamse man selv kan bygge'. Jeg sagde at jeg synes hun skulle vente til f.eks næste år, når de fylder 4 år. Måske noget pjat, men jeg synes at den er så dyr, så de selv skal kunne påvirke hvilken en det skal være. I hvilken alder har jeres fået en B-a-B

Anmeld

18. september 2009

WebDebattør jeANNE-vb

Nu er min datter endnu ikke så gammel, at hun interesserer sig for sådan noget, men har da set dem hos venner o.l og er derfor bekendt med konceptet. For mig ser det ud til at være noget af en pengemaskine... Men ja, de er da søde og min datter skal da nok også have én engang :cheer:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.