Nej, ikke umiddelbart - startede nyt sted her 1. marts, så det skulle da gerne holde længe og resten af min arblevetid (som jo nok bliver til jeg er 75 år, da jeg er af en lille årgang, forudsiges det:blink: )
Hvor jeg var før, udløb min kontrakt og der var personlige ting som gjorde, at jeg i hvert fald ikke gad være der mere, men det gjorde det nemmere, at kontrakten blot ikke blev forlænget.
Manden er headhuntet via kammerat til kammeratens firma for mere end 10 år siden, så helvede skulle fryse til is, før han blev fyret.
Tillægsspørgsmål:
Har I lønforsikring?
Jeg har ikke, af flere årsager. De vægtigste er 2 mdrs karens og så alle de specifikke små bogstaver, som varierer fra forsikringsselska til forsikringsselskab. Kan godt ske, at det kun koster meget lidt, for den sum jeg har pr. måned, men når jeg så ikke kan få noget synderligt ud af forsikringen, så springer jeg hellere over.
Skulle det ske, Gud bedre det, at jeg skulle blive ledig engang, så vil jeg nemlig ikke være det fulde to måneder, da jeg nok skal finde et eller andet at rive i. Dagpenge er ikke for hvide mennesker - de almisser kan man simpelthen ikke leve af, når man har haft alm til normal løn før dagpengeperioden.
Anmeld