Andre der har det lige sådan!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.857 visninger
15 svar
0 synes godt om
1. september 2009

Englebisse

Jeg har så ondt når jeg har ægløsning og menstrutation
Det er især kommet efter jeg har fået mit første barn. Før kunne jeg sagtens mærke når jeg havde ægløsning, men havde slet ikke voldsomme smerter, som jeg har nu.
Her til aften har jeg måtte tage smertestillende for jeg kunne slet ikke gå oprejst, sidde eller gå. Når jeg skal til at have min menstrutation og op til min menstrutation føles det næsten som veer jeg har... Av av
Er der andre der har det på samme måde efter de har fået børn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2009

Mira0911

Englebisse skriver:

Jeg har så ondt når jeg har ægløsning og menstrutation
Det er især kommet efter jeg har fået mit første barn. Før kunne jeg sagtens mærke når jeg havde ægløsning, men havde slet ikke voldsomme smerter, som jeg har nu.
Her til aften har jeg måtte tage smertestillende for jeg kunne slet ikke gå oprejst, sidde eller gå. Når jeg skal til at have min menstrutation og op til min menstrutation føles det næsten som veer jeg har... Av av
Er der andre der har det på samme måde efter de har fået børn?

Kender det for godt..

Anmeld

1. september 2009

Englebisse

Dutte84 skriver:

Kender det for godt..

Er det også efter du har fået børn? Hvad gør du for at lindre det??

Anmeld

1. september 2009

Mira0911

Englebisse skriver:

Er det også efter du har fået børn? Hvad gør du for at lindre det??

Ja det er efter jeg har fået Julie... Jeg tager smertestillende... Eller en flaske med varmt vand i og ruller den over de ømme steder...

Anmeld

1. september 2009

oo

jeg har altid haft helt ekstremt ondt og måtte sygemeldes i flere dage når jeg har menstruation. nu har jeg så bare ondt i 3 uger og har kun den ene lille uge mellem mens og ægløsning uden smerter (de starter på klokkeslettet for ægløsning, hvilket jo virkelig gir sexlyst), det er startet efter jeg var gravid udenfor livmoderen og blev opereret. men siden jeg fik min mens som 9 årig har jeg haft helt vilde smerter ved mens og ægløsning

Anmeld

1. september 2009

Tynen

Yes sirs!
Specielt efter min første fødsel.

Jeg brugte egentlig ikke noget smertestillende, men burde nok have taget lidt panoer da det var allerværst.
På 2. dagen specielt havde jeg da bare lyst til at hoppe i havnen eller vride armen rundt på mig selv.
Havde simpelthen så ondt i hele underlivet at jeg næsten ikke kunne stå op..
Er spændt på at se hvordan det bliver efter 2. fødsel

Anmeld

1. september 2009

Englebisse

Kan forstå jeg ikke er den eneste der har det på denne måde. Var sgu ved at være bange for om der var noget helt galt med mig
Synes det er utroligt at vores kroppe kan forandre sig så meget efter en fødsel.

Anmeld

1. september 2009

Sweet1978

Jeg har altid haft det sådan, får p-piller for at holde lidt styr på det så får man jo ikke en rigtig menstruation men bare en udstødelse.... Og har så kort mens at jeg ikke når at være besværet af smerter

De 2 gange jeg har smidt p-pillerne for at få børn er det heldigvis gået strært - for uden p-piller kan jeg ingen steder være

Anmeld

1. september 2009

Tina2

Jeg har det lige omvendt. Det er blevet meget bedre efter jeg har fået børn. Bløder ikke så meget mere og ikke så længe.....

Før jeg fik børn kunne jeg mærke ÆL, det kan jeg heller ikke mere.....

Anmeld

2. september 2009

Englebisse

Sweet1978 skriver:

Jeg har altid haft det sådan, får p-piller for at holde lidt styr på det så får man jo ikke en rigtig menstruation men bare en udstødelse.... Og har så kort mens at jeg ikke når at være besværet af smerter

De 2 gange jeg har smidt p-pillerne for at få børn er det heldigvis gået strært - for uden p-piller kan jeg ingen steder være

Ja dengang jeg selv brugte p-piller mærkede jeg heller ikke til det helt store når jeg havde ægløsning og menstrutation. Da jeg havde født fik jeg en spiral, men da jeg havde så mange smerter ved ægløsning og menstrutation troede jeg det var den der var skyld i det, fik den så fjernet. Har stadig smerter så det var ikke den der var skyld i de smerter.
Jeg er bare ikke så meget for at begynde at bruge p-piller igen. Synes de er så hormonforstyrrende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.