Hvad mener du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2009

malou

hmmmm... har svaret ved ikke... fordi jeg kan jo ikke vide om de er skyldige eller ej. Men jeg er måske lidt hård... fordi hvis man slår et andet menneske ihjel så synes jeg klart de skal have dødsstraf!!!! men det er jo en frygtelig sag hvis det vitterligt er uskyldige... jeg undrer mig bare over et billede jeg så af den ene nordmand på www.eb.dk igår aftes... hvor han står og griner veltilpas alt imens han vasker blodet af førersædet i bilen?????? Det er et privat foto som den anden nordmand har taget umiddelbart efter "mordet"... og så siger de i retten at han var i chok......

hmmm underlig måde at være i chok på at stå og morer sig helt vildt....

tja så ved derfor ikke lige hvad jeg skal synes om det....

knus malou

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2009

Zeta

Det er korrekt ingen af os ved hvad der reelt er sket. Men udfra det som er kommet frem, så er det er ikke eneste teknisk bevis på at de har skudt chaufføren som myndighederne påstår. Hvor svært kan det være at lave en teknisk undersøgelse af kugle og pistol.

Når folk går i chock eller er bange så opfører dig sig mærkeligt. Så at de har grint ved afvaskning af en bil med blod, det er ikke underligt. Husk også på at de begge er uddannede soldater.

Det er en meget mærkelig sag. Men enhvert tvivl skal komme en anklaget til gode. I denne sag stinker det langt væk af at Norge, som et af verdens rigeste lande overhoved, skal betale en 'dummebøde' til at land der styre af mennesker med en IQ der ligger under abehuset is Zoo i kbh.

Stod det til mig så skulle Congo nukes og enhver form for ulandshjælp stoppes.

Anmeld

9. september 2009

missKat

umiddelbart så tror jeg ikke de er så uskyldige....
  • Billedet der er taget
  • Den norske regering der intet kender til dem, mht deres påståede udsendelse
  • hele deres historie og deres motorcykler og deres rute
  • plus at de ikke angrer ret meget og ikke synes påvirket af dommen i går.

Ja jeg tror ikke de er helt fine i kanten, må jeg indrømme.
Men den er svær og jeg er glad for jeg ikke er indenfor retsvæsnet og skal tage stilling til sådanne sager.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.