I 2007 blev jeg indlagt med min blære halløj ting... Hver gang jeg havde tisset, var der blod med i min urin... Læger og sygehus mente det var galdesten (Svært og huske) Noget i den stil...
Jeg gik på arbejde i over en uge med smerter i højre side ved æggestokkene, troede jo bare det var ÆL... Men nej... Det var det ikke...
De fandt ikke rigtig ud af noget, jeg kom til scanninger og de kunne ikke finde noget...
Og nu er den gal igen.. Bare i venstre side... Tog smerte stillende igår aften.. Har hjulpet lidt.. Men kan "Bare" mærke der er ømt... Og det er ikke ÆL jeg har...
Jeg ved, når jeg ringer til lægen og bliver tjekket, vil jeg sandsynligvis blive sendt videre til Randers... For de har en afdeling for det... Kan ikke huske hvad den hedder...
Hvis det så ender med jeg skal indlægges, aner jeg virkelig ikke hvor tøsen skal sendes hen imens...
Lige nu er der ikke noget når jeg sidder.. Så snart jeg ligger eller går kan jeg mærke det..
Hvis jeg nu skulle ske og blive indlagt igen - Hvilket jeg ikke håber, De dage jeg så tilbringer der, det bliver ikke lagt i den anden ende barslen?
Det er kun hvis det er sit barn ?
Anmeld