Hvornår testede I positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

780 visninger
7 svar
0 synes godt om
1. september 2009

Maja Vedel

Jeg er ny herinde og kan lige så godt erkende fra starten af, at jeg er et symptom- og testmonster uden lige.

Jeg er ifølge mig selv gravid hver måned og har endnu ikke stået med en positiv test....

Men jeg ville egentlig gerne vide, hvornår/hvor hurtigt I testede postiv? Og er der nogen der har gjort det inden forventet mens?

Smil fra Maja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2009

Snuffler25

Hej Maja,

Jeg tror at grunden til at der ikke er nogen som har svaret endnu er, at der er rigtig rigtig RIGTIG mange tråde som indeholder nøjagtig samme spørgsmål - det er ikke for at afvise dig eller noget som helst - VELKOMMEN TIL - det er blot for at fortælle, at det ikke er fordi der ikke er nogen som VIL svare - men måske fordi der er blevet svaret rigtig meget på netop  det spørgsmål.. - prøv at søge lidt, så finder du dem

Jeg testede positiv 3 dage før forventet mens.
Held og lykke med projektet

Anmeld

1. september 2009

christina2412

jeg testede positiv da jeg var 6 uger henne.
håber den snart er positiv ved dig

Anmeld

1. september 2009

hemli'

Jeg har først kunnet teste positiv et par dage efter forventet mens, og da har stregen været meget meget utydelig.

Held og lykke

Anmeld

6. september 2009

BabyTosset

Jeg testede positiv dagen efter forventet mens

Knus Pia 12+6

Anmeld

6. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Hej Maja og velkommen til.

Du er ikke det eneste testmonster herinde (har selv været i gang med æl-tests inden g-tests og var helt sikkert forsat hvs ikke den havde været der i første hug).

Jeg testede positiv en uge inden forventet mens sidste fredag... Fik kvalme uden lige og derfor testede jeg og der var bare 2 streger lige med det samme!!!

KH
Rosa

Anmeld

6. september 2009

4xGreve

hehe var også et test monstre, teste 4-6 gange på 14 dage og sidste hjemme test var d. 20 og den 21 var jeg til læge med en evt. blæebetændelse da jeg endelig fik bekræftet min mistanke om graviditet og var 10 uger henne (havde også blære betændelse hehe)

Held og lykke!!!

Anmeld

8. september 2009

Bom

Maja Vedel skriver:

Jeg er ny herinde og kan lige så godt erkende fra starten af, at jeg er et symptom- og testmonster uden lige.

Jeg er ifølge mig selv gravid hver måned og har endnu ikke stået med en positiv test....

Men jeg ville egentlig gerne vide, hvornår/hvor hurtigt I testede postiv? Og er der nogen der har gjort det inden forventet mens?

Smil fra Maja

Jeg testede positiv på 35 dagen...

Jeg har dog haft svingende cyklus siden jeg stoppede med p piller, men de to mdr inden jeg testede positiv, havde jeg en cyklus på 34 dage..

Jeg var også test monster, men efter vi havde prøvet i et år, tog det lige så stille af igen.. Så væben dig med tålmodighed, det skal nok komme..

Held og lykke..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.