Hvornår testede I positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

343 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. september 2009

Maja Vedel

Jeg er ny herinde og kan lige så godt erkende fra starten af, at jeg er et symptom- og testmonster uden lige.

Jeg er ifølge mig selv gravid hver måned og har endnu ikke stået med en positiv test....

Men jeg ville egentlig gerne vide, hvornår/hvor hurtigt I testede postiv? Og er der nogen der har gjort det inden forventet mens?

Smil fra Maja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2009

Mira0911

Jeg testede positivt da jeg var lige knap 5 uger henne....

Og velkommen til....

Anmeld

1. september 2009

FruPudderkvast

Maja Vedel skriver:

Jeg er ny herinde og kan lige så godt erkende fra starten af, at jeg er et symptom- og testmonster uden lige.

Jeg er ifølge mig selv gravid hver måned og har endnu ikke stået med en positiv test....

Men jeg ville egentlig gerne vide, hvornår/hvor hurtigt I testede postiv? Og er der nogen der har gjort det inden forventet mens?

Smil fra Maja

Velkommen til..

Jeg testede positiv 3 måneder efter jeg havde smidt pillerne og der var jeg 3 - 4 uger henne  Og det var 2 dage efter forventet  mens..

Held og lykke!

Anmeld

1. september 2009

binagris

Jeg testede positivt da jeg var omkring 4+2 uger henne, altså 5. uge. (husk første dagen er fra første mensdag)

Anmeld

1. september 2009

prettybutterfly

Jeg testede positiv hos lægen da jeg var i 6. uge. Kunne ik få en positiv hjemmestest da jeg var gravid i uge 5. så tog til lægen i uge 6 pga udebleven mens og kløe(var blot Ph forandringer troede selv det var svamp).

Anmeld

1. september 2009

jannilaursen

Jeg var kun små to uger henne da jeg fandt ud a det :

Anmeld

1. september 2009

Tina2

Første gang troede jeg bare mens var forsinket pga jeg havde smidt p-pillerne, så der testede jeg først, da jeg var 6 uger henne.
Anden gang testede jeg positiv 4 dage før forventet mens....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.