Gravid efter 3 år og 3 måneder!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.720 visninger
16 svar
16 synes godt om
2. april 2015

Yummimummy

Hej piger

Jeg er endelig gravid efter at have prøvet i over 3 år.

villr bare dele min historie til jer andre i samme båd..

jeg har en søn fra 2011 som kom efter 1 1/2 år. Da han blev 7 måneder begyndte vi at prøve igen..

efter 18 måneder hvorr j stadig ikk var blevet gravid endnu tog vi til læge som sendte os videre til dansk fertilitet center på frederiksberg. De tjekkede os så. Min prøver var normale men min mands var ok for efter oprensning var der 10 mio sædceller. Vi blev tilbudt insemination så.. Skal lige sige vi tog vitaminer begge og jeg prøvet også akupunktur før vi tog til fertilitets klinik men intet hjalp.

vi fik lavet 5 iui hvor min mand gav prøver på 12, 10, 8, 5, og 3 millioner og jeg havde kun et æg hver gang. Lægerne sagde så at min mands sædkvalitet var blevet dårligere og dårligere og måske at vi kunne ende i ivf.

Så blev jeg for 6. Og sidste gang insemineret den 17 marts med kun 500.000 sædceller som er jo ikk super!!

sygeplejersken sagde så at prøven er jo ikk den bedste men drr skal jo kun en til. Og idag tester jeg så positiv!!

jeg ved ikk om det kan være det men har drukket grøn te i den sidste 1 1/2 måneds tid

jeg ved hvor hårdt i har fet som har prøvet, men se det kan lykkedes selv med 500.000 kun.

held og lykke allesammen  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2015

Spirrevip

Yummimummy skriver:

Hej piger

Jeg er endelig gravid efter at have prøvet i over 3 år.

villr bare dele min historie til jer andre i samme båd..

jeg har en søn fra 2011 som kom efter 1 1/2 år. Da han blev 7 måneder begyndte vi at prøve igen..

efter 18 måneder hvorr j stadig ikk var blevet gravid endnu tog vi til læge som sendte os videre til dansk fertilitet center på frederiksberg. De tjekkede os så. Min prøver var normale men min mands var ok for efter oprensning var der 10 mio sædceller. Vi blev tilbudt insemination så.. Skal lige sige vi tog vitaminer begge og jeg prøvet også akupunktur før vi tog til fertilitets klinik men intet hjalp.

vi fik lavet 5 iui hvor min mand gav prøver på 12, 10, 8, 5, og 3 millioner og jeg havde kun et æg hver gang. Lægerne sagde så at min mands sædkvalitet var blevet dårligere og dårligere og måske at vi kunne ende i ivf.

Så blev jeg for 6. Og sidste gang insemineret den 17 marts med kun 500.000 sædceller som er jo ikk super!!

sygeplejersken sagde så at prøven er jo ikk den bedste men drr skal jo kun en til. Og idag tester jeg så positiv!!

jeg ved ikk om det kan være det men har drukket grøn te i den sidste 1 1/2 måneds tid

jeg ved hvor hårdt i har fet som har prøvet, men se det kan lykkedes selv med 500.000 kun.

held og lykke allesammen  

Stort tillykke med graviditeten - dejligt at det endelig lykkedes

Anmeld Citér

2. april 2015

Os&lilledig

Stort tillykke. Sikke en sejr 

Anmeld Citér

2. april 2015

Troldemommi

Tillykke 

Anmeld Citér

2. april 2015

Yummimummy

Tak allesammen

Anmeld Citér

2. april 2015

Holst85

Stort tillykke, er selv gravid og 4+1, så vi er jo næsten lige langt ;-) 

Anmeld Citér

2. april 2015

FrkC

Stort tillykke  

Anmeld Citér

2. april 2015

Stimap

Stort tillykke med graviditeten! 

Anmeld Citér

2. april 2015

Signe-bine

Skide dejlig historie og kæmpe stort tillykke... Dejligt med den sygeplejerskes optimisme, at det kun tager én, og det er jo sandt 

Anmeld Citér

2. april 2015

Yummimummy

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.