Lidt spørgsmål:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

501 visninger
9 svar
0 synes godt om
2. april 2015

2721

Godmorgen

jeg er gravid og burde være 5+6 tror jeg det hedder, burde ramme uge 6 i morgen i følge terminberegning.

men nok om det

eftersom det næsten er 5 år siden sidst kan jeg ikke huske så meget, særligt ikke fra den første tid i og med jeg slet ikke vidste jeg var gravid

nå men mine spørgsmål er:

jeg er begyndt af have disse jag/kramper i siden ved forskellige bevægelser og min mave er vildt oppustet, jeg har svært ved at tror på ar det kan skyldtes baby, når jeg ikke er længere henne, men samtidig gør det det jo lidt svære at skjule,en jeg har bare ikke lyst til at sige noget endnu, da det jo stadig kan gå galt, så af hensyn til vores søn, vil jeg gerne vente så længe som muligt, da han jo skal høre det først

dem jeg kender irl må meget gerne holde tæt

knus

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2015

S*DD

2721 skriver:

Godmorgen

jeg er gravid og burde være 5+6 tror jeg det hedder, burde ramme uge 6 i morgen i følge terminberegning.

men nok om det

eftersom det næsten er 5 år siden sidst kan jeg ikke huske så meget, særligt ikke fra den første tid i og med jeg slet ikke vidste jeg var gravid

nå men mine spørgsmål er:

jeg er begyndt af have disse jag/kramper i siden ved forskellige bevægelser og min mave er vildt oppustet, jeg har svært ved at tror på ar det kan skyldtes baby, når jeg ikke er længere henne, men samtidig gør det det jo lidt svære at skjule,en jeg har bare ikke lyst til at sige noget endnu, da det jo stadig kan gå galt, så af hensyn til vores søn, vil jeg gerne vente så længe som muligt, da han jo skal høre det først

dem jeg kender irl må meget gerne holde tæt

knus

Det er meget normalt. Sådan er det stadig her,  og jeg er 11+5 i dag 

Tillykke med det 

Anmeld Citér

2. april 2015

Snorkfrøkenen

Smerterne lyder som ligamentsmerter og det er helt normalt at man føler sig oppustet i starten grundet nedsat tarmfunktion (vist nok). Det er oppustethed der skaber den tidlige "babybule" før baby endnu fylder ret meget; specielt som andengangsgravid, hvor livmoder og mavemuskler er slappere.

Stort tillykke! 

Anmeld Citér

2. april 2015

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Ingen anelse, men stort tillykke  

Anmeld Citér

2. april 2015

2721

S*DD skriver:

Det er meget normalt. Sådan er det stadig her,  og jeg er 11+5 i dag 

Tillykke med det 

Tak for svar

tak

Anmeld Citér

2. april 2015

2721

Snorkfrøkenen skriver:

Smerterne lyder som ligamentsmerter og det er helt normalt at man føler sig oppustet i starten grundet nedsat tarmfunktion (vist nok). Det er oppustethed der skaber den tidlige "babybule" før baby endnu fylder ret meget; specielt som andengangsgravid, hvor livmoder og mavemuskler er slappere.

Stort tillykke! 

Tak for svar

jeg lider i forvejen af forstoppelse, men det har været meget bedre her de sidste 2 uger, hvilket har undret mig lidt, da jeg frygtede det hele ville gå i hårdknude

kan godt passe min livmoder er mere slap, det har jeg ikke forstand på, men mine mavemuskler burde meget gerne være stærkere end sidst, da jeg har knoklet og knokler med at have så stærkt et korset som muligt, grundet svær bækkenløsning sidst

Håber den oppustethed falder lidt snart

Anmeld Citér

2. april 2015

2721

Aisha skriver:

Ingen anelse, men stort tillykke  

Tusind tak

Anmeld Citér

2. april 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Tillykke...

Min søn var 5 da jeg blev gravid og vi blev anbefalet at fortælle ham det når så snart vi var klar, for hvis jeg mistede ville han bedre kunne forstå hvis jeg var ked af det (eller blev indlagt som sidst)...

Anmeld Citér

2. april 2015

2721

Ms.Sunshine skriver:

Tillykke...

Min søn var 5 da jeg blev gravid og vi blev anbefalet at fortælle ham det når så snart vi var klar, for hvis jeg mistede ville han bedre kunne forstå hvis jeg var ked af det (eller blev indlagt som sidst)...

Tak for svar

jeg er meget afklaret omkring han ikke skal vide noget, før jeg er længere henne. Han er meget følsom og samtidig, ved jeg at han vil reagere kraftigt og hvis så jeg mister vil han slet ikke kunne rumme eller forstå det, det er svært nok for os voksne, men sådan en størrelse forstår jo slet ikke hvordan man et øjeblik kan have en kommende lillebror/søster i maven og at det, det næste øjeblik så ikke er der

Anmeld Citér

2. april 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
2721 skriver:

Tak for svar

jeg er meget afklaret omkring han ikke skal vide noget, før jeg er længere henne. Han er meget følsom og samtidig, ved jeg at han vil reagere kraftigt og hvis så jeg mister vil han slet ikke kunne rumme eller forstå det, det er svært nok for os voksne, men sådan en størrelse forstår jo slet ikke hvordan man et øjeblik kan have en kommende lillebror/søster i maven og at det, det næste øjeblik så ikke er der

nej... det forstår jeg også godt...

min sundhedsplejerske sagde også til mig at jeg kunne vente til det begyndte at kunne ses på mig, for så var jeg jo ca. 12 uger henne...

han var rigtig glad for at følge med i hvor stor baby nu var og hvad baby skulle hedde...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.