I søndags valgte jeg at tage en test, fordi jeg ikke kunne forstå hvor min mens blev af, den viste som på billedet ..
min cyklus har ikke været regelmæssigt efter et vægttab på 40 kg..
ringede til lægen mandag, fik tid og lavede endnu en test der, hun henviste mig til sygehuset, fordi jeg vakler desværre rigtig meget, imellem at beholde eller få det fjernet.
ham der er far til barnet, er jeg først ved at lære at kende, vi har datet i 3 mdr, vi kan rigtig godt li hinanden, og føler meget for hinanden, men vi er endnu ikke kommet til det der stadie "kærester" - der skal lige siges at jeg er på p-piller ..
først antog egen læge, jeg ca var, 6-7 uger henne, grundet sidste mens første dag, selvom jeg sagde at jeg faktisk var rigtig meget i tvivl om den dato ..
tirsdag var jeg så til scanning, og der var intet at se ..
enten er det fordi fosteret selv er gået til grunde, og bare ikke er kommet ud endnu, eller os, er jeg bare kun lige i starten af graviditeten, eller sidste mulighed, at den sidder udenfor livmoderen 
faren til barnet, vil rigtig gerne beholde, men jeg vakler stadigvæk ..
har en søn på 3 år, i princippet er han der hvor jeg godt kunne se ham blive storebror, men der er bare så mange andre faktorer der spiller ind ..
- han ser ikke sin far (længere forklaring)
- står foran en retsag med min søns far.
- vi skal flytte, nye ven har endnu ikke mødt min søn
- graviditeten med min søn, var rigtig hård, min ene nyre var ved at stå af, hvis det sker igen, kan jeg ikke være mor for min søn, fordi jeg skal være indlagt
der vil bare ske så mange ting i hans liv, indenfor kort tid, og hvordan ville han tackle det, mine tanker kører rundt, vil jo gerne have denne lille baby (hvis den er der) men vil det fornuftigste valg, lige pt. Ikke være, at jeg ville kunne være her 100% for det barn jeg har nu?
Jeg er i vildrede, ved der ikke er nogle der kan svare på mine spørgsmål, men måske nogle har stået i samme situation, og kan give et besy på det hele?