Postiv test, intet at se til scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

597 visninger
7 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. april 2015

Anonym trådstarter

I søndags valgte jeg at tage en test, fordi jeg ikke kunne forstå hvor min mens blev af, den viste som på billedet ..

min cyklus har ikke været regelmæssigt efter et vægttab på 40 kg..

ringede til lægen mandag, fik tid og lavede endnu en test der, hun henviste mig til sygehuset, fordi jeg vakler desværre rigtig meget, imellem at beholde eller få det fjernet. 

ham der er far til barnet, er jeg først ved at lære at kende, vi har datet i 3 mdr, vi kan rigtig godt li hinanden, og føler meget for hinanden, men vi er endnu ikke kommet til det der stadie "kærester" - der skal lige siges at jeg er på p-piller ..

først antog egen læge, jeg ca var, 6-7 uger henne, grundet sidste mens første dag, selvom jeg sagde at jeg faktisk var rigtig meget i tvivl om den dato ..

tirsdag var jeg så til scanning, og der var intet at se ..

enten er det fordi fosteret selv er gået til grunde, og bare ikke er kommet ud endnu, eller os, er jeg bare kun lige i starten af graviditeten, eller sidste mulighed, at den sidder udenfor livmoderen 

faren til barnet, vil rigtig gerne beholde, men jeg vakler stadigvæk ..

har en søn på 3 år, i princippet er han der hvor jeg godt kunne se ham blive storebror, men der er bare så mange andre faktorer der spiller ind ..

- han ser ikke sin far (længere forklaring) 

- står foran en retsag med min søns far. 

- vi skal flytte, nye ven har endnu ikke mødt min søn 

- graviditeten med min søn, var rigtig hård, min ene nyre var ved at stå af, hvis det sker igen, kan jeg ikke være mor for min søn, fordi jeg skal være indlagt

der vil bare ske så mange ting i hans liv, indenfor kort tid, og hvordan ville han tackle det, mine tanker kører rundt, vil jo gerne have denne lille baby (hvis den er der) men vil det fornuftigste valg, lige pt. Ikke være, at jeg ville kunne være her 100% for det barn jeg har nu? 

Jeg er i vildrede, ved der ikke er nogle der kan svare på mine spørgsmål, men måske nogle har stået i samme situation, og kan give et besy på det hele? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2015

S*DD

Da jeg stod med en positiv test, ville jeg efter beregning af cyklus være 8 uger henne. Men det vidste jeg godt ikke ville være rigtigt, da jeg har meget uregelmæssige cyklus. Jeg tænkte selv4-6 uger. Jeg var til scanning dagen efter hvor han intet kunne se. Han sender mig til blodprøve for at måle hcg og den lå på 400. Og det sagde han passede godt med scanningen at jeg ikke var længere henne end 4+.

Halvanden Uge senere kommer jeg til akut scanning,  grundet smerter i den ene side,  og der lå en lille klump med hjerteblink. De mente jeg var 6+1 der, dvs jeg kun var 4+3 da jeg blev scannet. 

Jeg vil skyde på du måske kun er 4+. Har du fået målt hcg? 

Anmeld Citér

1. april 2015

Anonym trådstarter

S*DD skriver:

Da jeg stod med en positiv test, ville jeg efter beregning af cyklus være 8 uger henne. Men det vidste jeg godt ikke ville være rigtigt, da jeg har meget uregelmæssige cyklus. Jeg tænkte selv4-6 uger. Jeg var til scanning dagen efter hvor han intet kunne se. Han sender mig til blodprøve for at måle hcg og den lå på 400. Og det sagde han passede godt med scanningen at jeg ikke var længere henne end 4+.

Halvanden Uge senere kommer jeg til akut scanning,  grundet smerter i den ene side,  og der lå en lille klump med hjerteblink. De mente jeg var 6+1 der, dvs jeg kun var 4+3 da jeg blev scannet. 

Jeg vil skyde på du måske kun er 4+. Har du fået målt hcg? 

Jeg fik igår taget en blodprøve, og skal op og have taget en igen imorgen, fredag vil jeg få svar på mit hcg tal .. 

Hvis jeg "kun" er 4 uger henne, hvornår ville befrugtningen så være sket, ved du det?

Anmeld Citér

1. april 2015

Johild

Hvis du "kun" er 4+ vil du være blevet gravid for ca 14 dage siden..

man siger at befrugtningen sker 2+0 (der hvor ÆL falder) 

håber det giver mening...

Anmeld Citér

1. april 2015

Anonym trådstarter

Ja det gir meningen, det kunne også godt passe meget godt med, at det så ca er den 17 den er blevet undfanget..

mange tak 

Anmeld Citér

1. april 2015

S*DD

Ja så vil det være tidligst for 14 dage siden. Medmindre du endnu ikke er 4+ nogen tester positiv før. 

Anmeld Citér

2. april 2015

Anonym trådstarter

S*DD skriver:

Ja så vil det være tidligst for 14 dage siden. Medmindre du endnu ikke er 4+ nogen tester positiv før. 

Okay tak for svar, må se hvad tiden bringer 

Anmeld Citér

4. april 2015

Anonym trådstarter

Har nu fået svar på blodprøverne, og mit hcg tal er stigende, svarende til jeg er i uge 4+ ca ..

nu er det bare overvejelsen om man skal beholde eller ikke beholde 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.