Mærkelige hcg tal hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

637 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. april 2015

Vittrup

Hejsa er helt ny herinde men har et spørgsmål omkring hcg tal. Fik den første taget sidste onsdag og der var den på 33569 den næste fik jeg taget om fredagen og den sagde 33539 så den var faldet lidt og jeg troede jo så det var det, men fik så taget en mandag igen og der var den steget til 35392 �� er det normalt ?? Har været til scanning og set et foster men ingen hjerteblink endnu så det kan ikke være en gul. Så er der nogen kloge hoveder herinde der ved hvad der sker med de tal. Lægen var mildest talt chokeret over det så hvordan tror i ikke jeg har det. Håber nogen kan hjælpe.

Hilsen den forvirrede

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2015

Vittrup

Vittrup skriver:

Hejsa er helt ny herinde men har et spørgsmål omkring hcg tal. Fik den første taget sidste onsdag og der var den på 33569 den næste fik jeg taget om fredagen og den sagde 33539 så den var faldet lidt og jeg troede jo så det var det, men fik så taget en mandag igen og der var den steget til 35392 �� er det normalt ?? Har været til scanning og set et foster men ingen hjerteblink endnu så det kan ikke være en gul. Så er der nogen kloge hoveder herinde der ved hvad der sker med de tal. Lægen var mildest talt chokeret over det så hvordan tror i ikke jeg har det. Håber nogen kan hjælpe.

Hilsen den forvirrede

Er der slet ingen der ved noget ?? ��

Anmeld Citér

3. april 2015

PB2013

Hvor langt sku du være henne? 

Hcg bør jo fordobles ca hver anden dag, så dine tal lyder lidt underlige.. Men det er dog før set at det kan resultere i et sundt og raskt barn.. 

Anmeld Citér

3. april 2015

Vittrup

PB2013 skriver:

Hvor langt sku du være henne? 

Hcg bør jo fordobles ca hver anden dag, så dine tal lyder lidt underlige.. Men det er dog før set at det kan resultere i et sundt og raskt barn.. 

Ja det er der også lidt forvirring omkring men ca. 7 uger eller deromkring. Ja synes også det er mærkeligt men er blevet henvist til gynokologisk efter påske så må vi se hvad de siger. Bare træls og gå og vente i uvished hele påsken men nu er det jo sådan det er. 

Anmeld Citér

9. april 2015

Vittrup

Lige en opdatering. Aborterede desværre igår �� er egentlig ok men hold da op det var en ubehagelig oplevelse og havde ikke regnet med at det ville være så stort det der kom ud puha det var klamt �� men har været på sygehuset idag og det hele var kommet med ud heldigvis. Men har hele tiden haft en mærkelig fornemmelse for at noget ikke var som det skulle være og fik jo desværre ret. Men det er jo naturens gang og der var jo åbenbart noget galt med fostret så hellere nu end at skulle føde noget dødt senere. 

Anmeld Citér

9. april 2015

PB2013

Selvom det er rigtig at det er naturen, så kan det stadig være hårdt..  For at I snart står med to streger igen..

Anmeld Citér

9. april 2015

Vittrup

PB2013 skriver:

Selvom det er rigtig at det er naturen, så kan det stadig være hårdt..  For at I snart står med to streger igen..

Ja det er rigtigt det er hårdt især når vi troede vi ikke kunne blive gravide da vi har fået hjælp til vores første. Men vi må på den igen 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.