Wiiiiiii tror på den nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

747 visninger
11 svar
23 synes godt om
1. april 2015

Holst85

Dagen starter med at jeg skal ringe til klinikken og sige jeg er gravid på testdagen. Spørg da jeg har fået mange forklaringer på hvor langt jeg er henne, hvornår man regner fra. Min klinik regner med dagen fra ÆO så i teorien er jeg 4+0, så blodprøven i mandags blev så taget da jeg var 3+5 og mit hcg hormon lå på 98 så det var flot.

idag sku jeg så ha taget blodprøven for anden gang og tallet var så 205 så det ser rigtig godt ud ;-) 

nu skal den lille spire bare blive siddende, totalt baby år for vores familie, min kusine skal ha til august og min fætter til august og mig i december smiler.. 

Så nu glæder jeg mig bare til d.22 april hvor jeg skal scannes på klinikken.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2015

Spunken84

Holst85 skriver:

Dagen starter med at jeg skal ringe til klinikken og sige jeg er gravid på testdagen. Spørg da jeg har fået mange forklaringer på hvor langt jeg er henne, hvornår man regner fra. Min klinik regner med dagen fra ÆO så i teorien er jeg 4+0, så blodprøven i mandags blev så taget da jeg var 3+5 og mit hcg hormon lå på 98 så det var flot.

idag sku jeg så ha taget blodprøven for anden gang og tallet var så 205 så det ser rigtig godt ud ;-) 

nu skal den lille spire bare blive siddende, totalt baby år for vores familie, min kusine skal ha til august og min fætter til august og mig i december smiler.. 

Uh hvor er det spændende. Kæmpe stort tillykke Håber jeg får de samme positive nyheder på tirsdag Så følges vi jo ad hvis de små blypper bliver på deres pladser! Har regnet ud at min termin ligger d. 10 december i så fald. Hvad bliver din? Al mulig held og lykke

Anmeld Citér

1. april 2015

Frk.S

Skønt. 

Anmeld Citér

1. april 2015

FrkC

Hvor er det bare en dejlig nyhed/Update  

Stort tillykke  

Anmeld Citér

1. april 2015

Holst85

Spunken84 skriver:

Uh hvor er det spændende. Kæmpe stort tillykke Håber jeg får de samme positive nyheder på tirsdag Så følges vi jo ad hvis de små blypper bliver på deres pladser! Har regnet ud at min termin ligger d. 10 december i så fald. Hvad bliver din? Al mulig held og lykke

Jeg vil ca ha termin d.9 december og ja vi må krydse fingre for at de bliver der

Anmeld Citér

1. april 2015

SkrukKvinde

Jeg vil ca ha termin d.9 december og ja vi må krydse fingre for at de bliver der

Tillykke. Jeg er 5+, så vi er også ca lige langt☺

Anmeld Citér

1. april 2015

Holst85

SkrukKvinde skriver:

Tillykke. Jeg er 5+, så vi er også ca lige langt☺

En lille uge imelle..:-) 

Anmeld Citér

1. april 2015

RR12

Endnu engang stort tillykke

Anmeld Citér

2. april 2015

SkrukKvinde

Holst85 skriver:

En lille uge imelle..:-) 

Præcis. Der er et eller andet hyggeligt, ved at følge med i andre, der er næsten lige så langt som en selv ☺

Anmeld Citér

2. april 2015

anjo01

Holst85 skriver:

Kæmpe tillykke med det! det er så opmuntrende at læse om alle jer det lykkes for, når man selv står midt i det 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.