Gået en bh størrelse op?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

442 visninger
8 svar
4 synes godt om
1. april 2015

Anonym trådstarter

Hej dejlige kvinder/mødre.

Hvor langt var i henne i graviditeten før i måtte gå en bh skål eller to op ?  

Jeg er i dag 5+ og jeg har i går måtte gå fra en 70D til en 75F, syntes det er sindsygt, eftersom jeg ikke er længere henne.

Jeg har så til gengæld også haft sindsygt ømme bryster, og derved er de også vokser meget. De har været helt blå stribet.

Det er heldigvis blevet til at holde ud nu, men for 3 uger siden var det nærmest ulideligt. Når jeg får min bh af om aften, er de meget ømme stadig.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2015

Anonym trådstarter

Anyone ?  

Anmeld Citér

1. april 2015

Stimap

Anonym skriver:

Hej dejlige kvinder/mødre.

Hvor langt var i henne i graviditeten før i måtte gå en bh skål eller to op ?  

Jeg er i dag 5+ og jeg har i går måtte gå fra en 70D til en 75F, syntes det er sindsygt, eftersom jeg ikke er længere henne.

Jeg har så til gengæld også haft sindsygt ømme bryster, og derved er de også vokser meget. De har været helt blå stribet.

Det er heldigvis blevet til at holde ud nu, men for 3 uger siden var det nærmest ulideligt. Når jeg får min bh af om aften, er de meget ømme stadig.

Jeg var ca 12 uger henne, da jeg måtte skifte bh størrelse og måtte gå 2 størrelser op i skålen (omkredsen forblev den samme)...

Her den sidste uges tid, kunne jeg sagtens gå en str op igen.. Men har så bare købt et par gode behagelige sports bh'er, da jeg ikke ville investere i endnu flere bh'er.. Men jeg har også termin om 2 dage 

Anmeld Citér

1. april 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Jeg skiftede slet ikke bh.str. i graviditeten. Jeg gik med mine almindelige bh'er i str 80 F hele graviditeten igennem. 

Men dem jeg kender er det sket meget forskelligt i graviditeten. Nogle tidligt, andre hen mod midten og så mig der slet ikke voksede i den retning. Jeg havde faktisk også en af dem på under fødslen(fik den dog af lige inden hun kom "til verden")

Anmeld Citér

1. april 2015

Mrsopsand

Jeg er gået op i både omkreds og skål. Det skete også for mig i de første uger. Jeg kan ikke rigtig kende mine bryster for tiden. Manden er til gengæld henrykt 

Anmeld Citér

1. april 2015

stinemavepine

Mine har også været ret ømme og er vokset (manden nyder det )

Har i flere uger ikke kunne holde at have almindelige bh'er på, men er gået over til bløde sportbh-lignede sager. Er 11 uger henne.

Anmeld Citér

1. april 2015

vsimonev

Har faktisk lige fået undertøj af manden i dag, var en 65F/70G og har lige fået 75F (: er i dag 18+4 men har længe skulle have anden end sports (:

Anmeld Citér

2. april 2015

Anonym trådstarter

Min kæreste er også himmel henrykt. Han kalder dem silikone patter (mine er helt naturlige, ingen silikone her)  

Anmeld Citér

2. april 2015

vsimonev

Anonym skriver:

Min kæreste er også himmel henrykt. Han kalder dem silikone patter (mine er helt naturlige, ingen silikone her)  

Her hjemme er det kæmpe gonader, linse patter  eller cremekartoner xD

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.