Så starter vi..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2009

Ni-ko-li-ne

MetteT skriver:

Held og lykke med det søde... Det blir spændende...
Ska vi lige aftale vi hver især gir en tilbage melding når vi kommer hjem?

Knus Mette

god ide! det gør vi....

jeg har lidt sommerfugle i maven... har heller ikke skrevet indlæg om det herinde for så tuder jeg bare! lille prinsesse bliver pludselig til store prinsesse!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2009

Mira0911

Held og lykke...

Anmeld

1. september 2009

MetteT

Så er vi hjemvendt fra halvanden times tid i dagplejen..
Og det gik bare rigtig godt.. Kathrine sad på gulvet og hyggede sig mens den største af drengene blev ved med at komme med legetøj til hende, så sødt altså, til sidst ku hun knap bevæge sig så meget legetøj havde han fundet..
Da de andre fik frokost  (kathrine havde lige spist inden vi tog derhen) sad hun med ved bordet og fik et stykke knækbrød og bare hyggede sig.. Hun blev godt nok lidt sur da de andre gik ind for at lege igen og hun stadig sad alene i stolen, men så kom hun ind til dem på gulvet igen og lykken var gjort..

I morgen ska Kathrine være derhenne en times tid alene... Puha..

Knus Mette

Anmeld

1. september 2009

Ni-ko-li-ne

vi havde også en dejlig oplevelse, var i dp ca halv tolv, og Nikoline ville bare lege med det samme :0) der var kun to andre idag, og den enen kom bare hele tiden hen og aede hende :0) SÅ sødt!  klokken tolv fik Nikoline sin grød og hun havde næsten ikke tid til at sidde i stolen... så kom farmand og den pædagog der skulle holde møde idag... vi sad næsten til klokken to og snakkede og Nikoline blev super træt, men hun tog det bare SÅ flot :0)

imorgen prøver jeg at komme med hende lige inden klokken ni og så hente hende inden et :0) glæder mig til at se hvordan det går :0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.