Så viste testen kun en streg. Blødningen kom i dag. Det var endegyldigt den sidste, fede streg under behandlingen i denne omgang.
Som skrevet tidligere har jeg ikke længere ressourcer til at være i den her verden, samtidig med at jeg har rigtig meget andet at tumle med. Den her verden er al for hård, og 2 sekunder mere, så går jeg ned med flaget. Jeg fik lige lov til at snuse til succes og lykke, da jeg i efteråret stod med de flotteste 2 streger, for at blive ramt af den største sorg hidtil - en spontan abort 2,5 uge senere. Siden, og 5 IUI-forsøg senere er jeg færdig. Min krop er færdig og orker ikke flere scanninger, indsprøjtninger, hormonbehandlinger, insemineringer og pis og papir (undskyld mit fransk)
Vi blev enige om at tage det her forsøg med (mere fordi jeg var gået i gang med hormonbehandling, da vi blev enige om pausen) - Nu er blødningen kommet og det nye kapitel skal for alvor skydes i gang. Men ih hvor ville jeg det dog gerne anderledes. Ville ønske, jeg i stedet skulle til at kigge efter barnevogn, vugge og tøj i så små størrelser, at man ikke kan forestille sig at et menneske kan være deri. I stedet skal jeg ikke.
Jeg har fødselsdag på tirsdag. 28 år. Hurraaaa... Men der er sgu ikke voldsom meget at fejre, hvis du spørger mig. Jeg er meget, meget tæt på det der sorte hul. Min læge vil sygemelde mig pga. depression. Sådan en har jeg hygget mig med tidligere. Og hold da op en fest.. Ironi kan forekomme.
Well.. I fødselsdagsgave ønskede jeg mig træningstøj og en motionscykel. Jeg havde en, men jeg solgte den da jeg blev gravid. Det var sgu nok lidt dumt, drastisk og naivt. anyway - I går fik jeg min fødselsdagsgave af min mand: En motionscykel og masser af træningstøj og tilbehør. Jeg elsker ham så højt. Min mand støtter mig heldigvis i kampen mod kiloerne, og planen er at jeg skal tabe mig omkring 20 kg. Det virker voldsomt, men sidste år ved denne tid manglede jeg 40 - så er alligevel lidt sej 
Efter rygestoppet har jeg taget ca 5 kg på. Satan i helvede. Men jeg skal bare i gang igen, og nu hvor pausen fra det hele er en realitet, er der god mulighed for at lade det være det nye kapitel.
Jeg håber virkelig for alle jer barnløse kvinder, at I får succes med det hele og får de 2 gyldne streger, der for andre kvinder virker som det mest naturlige i hele verden, men som for "os" er så satans, nærmest uopnåelige at få. I ønskes mega meget held og lykke.
Vi ses på den anden side, når jeg er 20 kg lettere og klar til at komme i det offentlige - enten til IUI eller IVF.
Kryds fingre for mig!