Gider I krydse finger for mig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2009

Honningblomst

Jeg ved jo ikke om det er posistivt...skal til et møde....håbede på ja eller nej, så jeg vidste hvor jeg stod. Men det var ikek tilfældet, så nu skal jeg lige overleve et møde.-smiler
Vil helst vente med at sige noget og det er bestemt ikke spændende. det var bare så vigtigt for min fremtid og mit liv.
Knus Eva..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2009

Honningblomst

Så blev mødet overstået og Jeres krydsede fingrer og søde tanker har hjulpet.
Sagen var den at jeg var blevet forkert informeret/havde misforstået nogle regler omkring udsættelse af en prøve, så jeg fik et brev om at jeg var udmeldt semi fra 1 sep. Det brev kom 4 dage før og jeg var virkelig ude af den.
Men min rektor viste sig knap så firkantet som brevet lød og nu har jeg ikke spildt to år og står uden penge og udd. og fremtid...
Tak alle..
knus en meget, meget glad Eva...

Anmeld

8. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Eva skriver:

Sagen var den at jeg var blevet forkert informeret/havde misforstået nogle regler omkring udsættelse af en prøve, så jeg fik et brev om at jeg var udmeldt semi fra 1 sep. Det brev kom 4 dage før og jeg var virkelig ude af den.
Men min rektor viste sig knap så firkantet som brevet lød og nu har jeg ikke spildt to år og står uden penge og udd. og fremtid...
Tak alle..

det var da dejligt at der kom styr på det hele..så vil jeg afkrydse fingrene igen..de er også lidt mærkelige i farven efterhånden
Skønt der er styr på det, Eva!
knus

Anmeld

8. september 2009

Mira0911

Hvor er det dejligt Eva...

Anmeld

8. september 2009

Honningblomst

Caroline86 skriver:

det var da dejligt at der kom styr på det hele..så vil jeg afkrydse fingrene igen..de er også lidt mærkelige i farven efterhånden
Skønt der er styr på det, Eva!
knus

Hæhæ...hvor er du sjov...og tak smukke...skynd dig at få rettet dine fingrer ud-griner
Knus..

Anmeld

8. september 2009

Diana...

Hvor er det bare skønt så du fri for at gå og tænke på det. 

Klem

Anmeld

8. september 2009

Sweet1978

Eva skriver:

Tak alle..

Ja det kan jeg godt forstå var en STOR ting, puha godt det gik, det ville da ikke have været til at bære. du fortjener alt godt EVA

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.