Bankskifte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

543 visninger
10 svar
1 synes godt om
1. april 2015

Anonym trådstarter

Er der mon nogen herinde, der ved om man kan skifte bank, når man har en mindre bankgæld (16.000 kr.)? Har aldrig misvedligeholdt en betaling og sætter 1000 kr. af om måneden til afbetaling.

Er simpelthen så træt af min nuværende bank og vil bare gerne væk.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2015

aarhusmor

Man kan sagtens skifte bank, forudsat at man har indtægt. Og banken kigger mere på sikkerheden, for at du kan tilbagebetale, ejer noget med pant i og den slags

Anmeld Citér

1. april 2015

Anonym trådstarter

aarhusmor skriver:

Man kan sagtens skifte bank, forudsat at man har indtægt. Og banken kigger mere på sikkerheden, for at du kan tilbagebetale, ejer noget med pant i og den slags

Jeg er studerende, så får alm. SU og pension. Bor i ungdomsbolig og ejer stort set intet.

Anmeld Citér

1. april 2015

Fremad

Snildt.... Din gæld er deres indtægt :-) så få en udskrift af div kontoer, den års opgørelse mm og tag en runde til de forskellige banker... Og få et godt tilbud..

Men gå LANGT uden om.Nordea 

Anmeld Citér

1. april 2015

Anonym trådstarter

sscm skriver:

Snildt.... Din gæld er deres indtægt :-) så få en udskrift af div kontoer, den års opgørelse mm og tag en runde til de forskellige banker... Og få et godt tilbud..

Men gå LANGT uden om.Nordea 

Jeg er i forvejen kunde i Nordea og skal bare væk fra dem!

Anmeld Citér

1. april 2015

DortheL

Anonym skriver:

Er der mon nogen herinde, der ved om man kan skifte bank, når man har en mindre bankgæld (16.000 kr.)? Har aldrig misvedligeholdt en betaling og sætter 1000 kr. af om måneden til afbetaling.

Er simpelthen så træt af min nuværende bank og vil bare gerne væk.