Forskellen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

609 visninger
9 svar
1 synes godt om
1. april 2015

Anonym trådstarter

Hej alle. Tog mandag og tirsdag graviditets teste af mærket valmed, og de er virkelig tydeligt positive, aå tog jeg til lægen, og hun sagde hun ikke synes nummer to streg - på deres test var tydelig nok til st sige tillykke? Skal de ikke vente mere end 30 sekunder? 

Nå men jeg kon hjem og købte et andet mærke hjemme teste, og de er lige lidt svagere positive. Og har søgt i alle hjørner og kanter, mem kan ikke selv finde svaret, men er valmed bare meget følsomme i forhold til de fleste andre teste? I får lige et billede af testene, <3 de to i midten er taget samtidigt i går 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2015

JH12

Jeg har bedst erfaring med Valmed de har været dem der kunne vise tidligst positiv 

Anmeld Citér

1. april 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB

De er da alle positive! 

Tillykke

Anmeld Citér

1. april 2015

SandraXOXO

De er da meget positive! Tillykke  

Anmeld Citér

1. april 2015

Anonym trådstarter

EBK skriver:

De er da alle positive! 

Tillykke

Ja og synes selv de er meget positive, og der kom også en streg bed lægen, men hun sagde stregen ikke var tydelig nok til hun ville sige tillykke, men hjemmetestene skriger ligesom tillykke så ved i noget om lægens teste er mindre følsomme? 

Anmeld Citér

1. april 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB
Anonym skriver:

Ja og synes selv de er meget positive, og der kom også en streg bed lægen, men hun sagde stregen ikke var tydelig nok til hun ville sige tillykke, men hjemmetestene skriger ligesom tillykke så ved i noget om lægens teste er mindre følsomme? 

Så har lægen da misforstået noget. En streg (indenfor tid) er en streg. Uanset hvor tydelig den er. 

Du er gravid, stort tillykke 

Anmeld Citér

1. april 2015

Spirrevip

Tillykke!

Anmeld Citér

1. april 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Det kan være at deres teste skal bruge et højere hcg tal for at kunne måle på det. De ser da rigtig fine ud

Stort tillykke!!!!

Anmeld Citér

1. april 2015

Frk.S

Din læge skal vist et smut tilbage på skolebænken. 

En streg er en streg. Der kan være stor forskel på hvor tydelig en streg er fra test til test, så det skal du ikke bekymre dig om.

De der tests er tydeligt positive. Så stort stort tillykke herfra. 

Anmeld Citér

1. april 2015

Beem82

Synes godt jeg har hørt om at lægens tests er mindre følsomme end dem man kan købe i butikkerne. Der er jo flere og flere på markedet som man kan bruge før selve testdag.

Men ja, en streg er en streg så stort tillykke

Tilsidst kan jeg lige sige, at jeg også har oplevet forskel på følsomheden/farven på teststregen på Valmed og så et andet mærke jeg købte, hvor Valmed giver noget tydeligere streg. Mener jeg købte den anden i Lidl, men er ikke sikker. Den ligner den anden test du har. Blev godtnok nervøs da jeg lige pludselig fik svagere streg. Men den kom med det samme, så jeg tolkede det som forskel i farven.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.