Tankerne kører bare på fuld skrald.. ;-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2015

Os&lilledig

Ro på.. Den der tabel, bevars den er meget fin. MEN!!næsten Alle graviditet teste kan først teste rigti positiv fra 25. Og mange kan først teste rigtig positiv i 4+? Og 5+?, nogle senere.. = lav hcg.. Men forsætter alligevel deres graviditet fint . Det er kun fordi man er i fertilitets behandling at man tænker så meget. Par der laver øko babyer får jo som reg ikke målt noget instarten

så nyd du nu dine to streger og positive blodprøve. 

HILSEN hende med et hcg på 36 i 3+5, hvis fertilitets overlæge er meget tilfreds med  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2015

Holst85

Os&lilledig skriver:

Ro på.. Den der tabel, bevars den er meget fin. MEN!!næsten Alle graviditet teste kan først teste rigti positiv fra 25. Og mange kan først teste rigtig positiv i 4+? Og 5+?, nogle senere.. = lav hcg.. Men forsætter alligevel deres graviditet fint . Det er kun fordi man er i fertilitets behandling at man tænker så meget. Par der laver øko babyer får jo som reg ikke målt noget instarten

så nyd du nu dine to streger og positive blodprøve. 

HILSEN hende med et hcg på 36 i 3+5, hvis fertilitets overlæge er meget tilfreds med  

Hvor er du sød. Og det er jo helt rigtigt. Normale gravide får to streger og ved de er gravide og skal faktisk vente til de er i uge 12 med at få en nakkefolds scanning, hvor vi er priviligeret at få en i uge 7 ;-) 

Anmeld Citér

1. april 2015

Holst85

Jeg er mere rolig idag. Ringede ind til klinikken og sagde at den idag var positiv og spurgte hende så hvordan jeg sku regne med ugerne, om det var fra ÆU elle ÆO man sku tælle fra. Hun sagde at de regnede fra ÆO så jeg var idag 4+0.

Så mit hcg tal på 98 var meget fint i uge 3+5. Er godt nok spændt på at se hvad det er idag 2 dage efter.. Får svar i eftermiddag.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.