Mærkelige tests, eller er det bare mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

609 visninger
6 svar
1 synes godt om
31. marts 2015

181084

Profilbillede for 181084
Lykkelig

Jeg har nu taget en masse test. Og alle er blevet og forblevet negative, nu tog jeg så en i forgårs, som først efter tid blev positiv, så tog jeg en i morges, der desværre også først blev positiv efter tid, så dem kan man jo ikke regne med. Skulle have tante rød på besøg for 4 dage siden, og har også haft noget der minder om mens smerter, men de her er dog lidt anderledes i forhold til at det er mere spændinger end smerter. Plejer også at få onkel hvid på besøg nogle dage før tante rød kommer, men intet har vist sig denne gang. Og når jeg overanstrenger bare (bare bærer en pose fra netto af) så får jeg voldsomme spændinger som om der er noget derinde. Nogen der har prøvet noget lignende, eller er det bare mig. Har forsøgt at blive gravide i 2 år nu, desværre uden resultat. og har taget rigtig mange test, men denne gang er det anderledes på en mærkelig måde, da jeg er begyndt at have spændinger dernede.

Mvh Estelle. som venter spændt på at der forhåbentlig snart kommer en positiv test inden for tid.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2015

Johild

Jeg tænker at når dine tests bliver positive efter tid er der noget der kan tyde på at du danne hgc men bare ikke nok endnu...

jeg ved godt at den et ugyldig når den er positiv men det er mange der har prøvet at teste hvor den var positiv efter tid og så nogle dage senere var den positiv indenfor tiden...

Anmeld Citér

1. april 2015

April-baby

Jeg kunne kun teste positiv efter tid helt indtil i uge 6+0 og er i uge 39 nu (: 

Anmeld Citér

1. april 2015

181084

Profilbillede for 181084
Lykkelig
Johild skriver:

Jeg tænker at når dine tests bliver positive efter tid er der noget der kan tyde på at du danne hgc men bare ikke nok endnu...

jeg ved godt at den et ugyldig når den er positiv men det er mange der har prøvet at teste hvor den var positiv efter tid og så nogle dage senere var den positiv indenfor tiden...

jeg krydser virkelig fingre. Kan bare ikke tænke på andet lige for tiden. Mit hovedet er ved at eksplodere. Men håber virkelig at det er fordi der er noget, men jeg bare ikke er så hurtig til at danne rigtig meget hcg.

Anmeld Citér

1. april 2015

181084

Profilbillede for 181084
Lykkelig
April-baby skriver:

Jeg kunne kun teste positiv efter tid helt indtil i uge 6+0 og er i uge 39 nu (: 

kæmpe tillykke med det. Er virkelig nervøs. Har mens lignende smerter, men ingen tegn på tante rød. Endnu. Hvilke erfaring har i med test, og hvilke test bruger i selv?

Anmeld Citér

1. april 2015

April-baby

181084 skriver:

kæmpe tillykke med det. Er virkelig nervøs. Har mens lignende smerter, men ingen tegn på tante rød. Endnu. Hvilke erfaring har i med test, og hvilke test bruger i selv?

Forstår dig godt, jeg tog os kun en test fordi min kæreste snakkede hver dag om at jeg var gravid. Puha, brugte dem fra apoktet og fra Brugsen (: kan se om jeg ikke kan finde et billede af en ud af de mange jeg tog .

Anmeld Citér

1. april 2015

April-baby

181084 skriver:

Hvis du kan se hvilken det er, så er det dem her jeg brugte (: 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.