Jeg har nu taget en masse test. Og alle er blevet og forblevet negative, nu tog jeg så en i forgårs, som først efter tid blev positiv, så tog jeg en i morges, der desværre også først blev positiv efter tid, så dem kan man jo ikke regne med. Skulle have tante rød på besøg for 4 dage siden, og har også haft noget der minder om mens smerter, men de her er dog lidt anderledes i forhold til at det er mere spændinger end smerter. Plejer også at få onkel hvid på besøg nogle dage før tante rød kommer, men intet har vist sig denne gang. Og når jeg overanstrenger bare (bare bærer en pose fra netto af) så får jeg voldsomme spændinger som om der er noget derinde. Nogen der har prøvet noget lignende, eller er det bare mig. Har forsøgt at blive gravide i 2 år nu, desværre uden resultat. og har taget rigtig mange test, men denne gang er det anderledes på en mærkelig måde, da jeg er begyndt at have spændinger dernede.
Mvh Estelle. som venter spændt på at der forhåbentlig snart kommer en positiv test inden for tid.
Anmeld
Citér