Strækmærker (Ingen børn)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

906 visninger
10 svar
2 synes godt om
31. marts 2015

Spirrevip

Hej piger. 

Er der andre herinde der døjer med strækmærker ved hofter og inderlår, selv før graviditet? Jeg er ellers ganske normal vægtig, vejer 65-67 og er 164 høj. Men de strækmærker kommer bare hele tiden 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2015

April-baby

Altså jeg har på siden fra jeg var meget overvægtig ellers ingen. Og så self på maven og indrelår, men er nu os gravid i uge 39 (:

Anmeld Citér

31. marts 2015

Fremad

Jep...

Og min kæreste har aldrig været overvægtig og han har en del på lænden...

Anmeld Citér

31. marts 2015

Mynthe_Mus

Spirrevip skriver:

Hej piger. 

Er der andre herinde der døjer med strækmærker ved hofter og inderlår, selv før graviditet? Jeg er ellers ganske normal vægtig, vejer 65-67 og er 164 høj. Men de strækmærker kommer bare hele tiden 

Ja mig :/ 

Startede da jeg var 26 år! ud af det blå  

Har ikke taget på imens  

- Er nu gravid, har ikke taget på men mere strækmærker på inderlår 

Jeg forstår det ikke

Anmeld Citér

31. marts 2015

Spirrevip

Mynthe_Mus skriver:

Ja mig :/ 

Startede da jeg var 26 år! ud af det blå  

Har ikke taget på imens  

- Er nu gravid, har ikke taget på men mere strækmærker på inderlår 

Jeg forstår det ikke

Jeg forstår det godt nok heller ikke, og jeg er altså kun 18

Anmeld Citér

31. marts 2015

jenny4

Det kan man sagtens få af at vokse. Hvis du i en periode er vokset hurtigere end din hud har kunnet nå at følge med til.. Og det kan godt vise sig senere først.

Anmeld Citér

31. marts 2015

modesty

Hej piger. 

Altså du får flere og flere? Uden at du tager på?

Jeg er og har altid været normalvægtig (165 cm. 55 kilo). Jeg har strækmærker på hofterne og en smule på brysterne, men de kom da jeg var teenager.

EDIT: Hov, læste lige at du kun er 18. Så er du jo i princippet ikke nødvendigvis helt færdig med at vokse endnu. Det er helt normalt at få strækmærker i teenage-årene.

Anmeld Citér

31. marts 2015

Spirrevip

modesty skriver:

Altså du får flere og flere? Uden at du tager på?

Jeg er og har altid været normalvægtig (165 cm. 55 kilo). Jeg har strækmærker på hofterne og en smule på brysterne, men de kom da jeg var teenager.

EDIT: Hov, læste lige at du kun er 18. Så er du jo i princippet ikke nødvendigvis helt færdig med at vokse endnu. Det er helt normalt at få strækmærker i teenage-årene.

Tak for svar  jeg snakkede med min læge for 1 år siden, som sagde at det eneste jeg manglede i min udvikling var hofterne - resten af mig skulle ikke vokse mere. Jeg er heller ikke blevet højere de sidste 4 år, hvilket tilsyneladende har noget at gøre med hvornår man får sin første menstruation, som jeg fik rigtig tidligt - var kun 11. Og de bliver ved med at komme

Og jeg ved godt at jeg ligger lige i toppen af kurven - derfor er vi begge gået på slankekur herhjemme, så jeg kan komme ned på min idealvægt. 

Anmeld Citér

31. marts 2015

MorTilN

Jeg har også strækmærker på inderlår, hofter og bryster og har ikke været gravid endnu.

Jeg er normal vægtig og har altid været det siden jeg var 12-13 år ellers var jeg undervægtig. Stræk mærkerne på brysterne kom for de de lige pludselig eksploderede i størrelsen fra ikke at kunne udfylde en A skål og til at udfylde en C skål på kun et lille 1 år og stadig voksede hurtigt efter. Mærkerne på hofter og lår er kommet efter jeg blev 18 og er eksplodere lidt igen nu så læger tror jeg har været meget større ind jeg er

Anmeld Citér

1. april 2015

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Strækmærker er genetisk bestemt så det behøver ikke kun have noget med vægt og graviditet at gøre ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.