Allerede i uge 39?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

329 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. marts 2015

Anonym trådstarter

Ved ikke om jeg har valgt den rigtige " gruppe " men prøver her. Vi var til Jordemoder sidste uge grundet overs datters vægt. Da fik vi en ny tid til alm Jordemoder. Os får vi afvide vi skal snakke om igangsættelse, os tænker jeg, er det normalt at snakke om det i uge 39? . Har fået afvide de os sætter en igang hvis man har en masser gener i ens graviditet. Men mit spørgsmål er. Er det normalt allerede i uge 39 at snakke om det? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2015

Sujan

Ja man får en tid til igangsættelse ved sidste jordmoderbesøg.. Hvis nu fødslen ikke går igang af sig selv... Så får man at vide hvordan man skal forholde sig og at man skal møde op til igangsættelse den og den dato

Anmeld Citér

30. marts 2015

Anonym trådstarter

Sujan skriver:

Ja man får en tid til igangsættelse ved sidste jordmoderbesøg.. Hvis nu fødslen ikke går igang af sig selv... Så får man at vide hvordan man skal forholde sig og at man skal møde op til igangsættelse den og den dato

Tænker bare det er meget tidligt (: 

Anmeld Citér

30. marts 2015

Sujan

Tænker bare det er meget tidligt (: 

I uge 39.. Du kan jo føde når som helst???? 

Men da man jo sætter igang inden uge 42 og ikke kommer til andre tjek er det meget normalt at man får en tid til igangsættelse uge 41+3 (mener jeg) er da meget rart at vide hvad der skal ske hvis det ikke sker af sig selv..

min fødsel gik ikke igang af sig selv her 2 gang. Og da jeg ikke havde gener eller noget mødte jeg bare op til den tid jeg havde fået og blev sat i gang. 

Betyder jo ikke du bliver sat igang før. Betyder bare du får info omkring igangsættelse

Anmeld Citér

30. marts 2015

Anonym trådstarter

Sujan skriver:

I uge 39.. Du kan jo føde når som helst???? 

Men da man jo sætter igang inden uge 42 og ikke kommer til andre tjek er det meget normalt at man får en tid til igangsættelse uge 41+3 (mener jeg) er da meget rart at vide hvad der skal ske hvis det ikke sker af sig selv..

min fødsel gik ikke igang af sig selv her 2 gang. Og da jeg ikke havde gener eller noget mødte jeg bare op til den tid jeg havde fået og blev sat i gang. 

Betyder jo ikke du bliver sat igang før. Betyder bare du får info omkring igangsættelse

Ved godt jeg kan føde  imorgen hvis det skulle være, men alligevel. Men da rart at vide man ik kan gå flere uger over tid.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.