14 mdr kravler ud af tremmesengen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

534 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. marts 2015

SHERO

Så lærte Amanda også det, og slog sig rimelig hårdt, så nu er hun puttet i sin kravlegård der r lidt højere, men ved ikke hvor holdbart det er, da der ikke er madras i.. synes hun er alt for lille til en juniorseng,  hun har værelse på 1. Sal så det er jeg ikke meget for...

Nogen der har fundet en anden løsning?? Alle råd modtages med kys hånd :-)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2015

Bak

Tullen85 skriver:

Så lærte Amanda også det, og slog sig rimelig hårdt, så nu er hun puttet i sin kravlegård der r lidt højere, men ved ikke hvor holdbart det er, da der ikke er madras i.. synes hun er alt for lille til en juniorseng,  hun har værelse på 1. Sal så det er jeg ikke meget for...

Nogen der har fundet en anden løsning?? Alle råd modtages med kys hånd :-)

Kan du tage siden af og sætte en sengehest på i stedet? Ellers er der nok ikke så meget at gøre udover juniorseng... Tidligt, men hellere det end hun slår sig. Min datter var heller ikke mere end 15-16 måneder da vi måtte af med den ene side...

Anmeld Citér

30. marts 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg mener vores søn havde samme alder da vi tog den ene side af tremmesengen af og satte en sengehest på. 

Har I også værelse på 1.sal? 

Tænker at I kan have alarm så I kan høre hvis hun rejser sig eller en klokke eller lignende over døren som larmer når døren bliver åbnet? 

Anmeld Citér

31. marts 2015

Snoopy77

Kan I ikke sætte et tremmegitter op ved trappen?

Anmeld Citér

31. marts 2015

Karina84

Nu har vores aldrig kravlet ud af tremmesengen (har tit undret mig over at de ikke engang har forsøgt), men de har værelser ovenpå. Vi lukker altid døren til værelset og har gitter for, både for oven og for neden. 

Hvis i er nervøse for om i kan høre hende, ville jeg også sætte en babyalarm ind på værelset 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.