Hvad elsker du specielt ved dit barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

927 visninger
18 svar
40 synes godt om
30. marts 2015

Sprit25

Min datter er lige nu inde i en tidlig trods alder tror jeg hun bliver 1 den 12 april og åh ha hun tester for tiden. Og græder ved sengetid. Meget uvant herhjemme. Så derfor minder jeg lige mig selv om hvad jeg specielt elsker ved hende udover hele hende��

-Jeg elsker hendes blå øjne

-Jeg elsker at når hun griner voldsomt får hun hikke

-Jeg elsker at tiltrods for hun har en pylret dag griner 30 gange

-Jeg elsker hendes smilehuller

-Jeg elsker når hun krammer mig

-Jeg elsker det menneske hun har forvandlet min kæreste til

-Jeg elsker det menneske hun har gjort mig til

hvad elsker I ved jeres børn

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2015

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg elsker alt ved mit barn. Der er ikke noget jeg kan påpege at jeg elsker mere end andet. Jeg elsker hele hende som hun er og for den hun er 

Anmeld Citér

30. marts 2015

Chri9000

Profilbillede for Chri9000

Jeg elsker

- smilet

- charmen

- det milde sind

- evnen til leve i nuet

Kort sagt: ALT!  

Anmeld Citér

30. marts 2015

AnonymMor

Jeg elsker at hun er MIN 

Anmeld Citér

30. marts 2015

Snoopy77

At hun kan få tårer af lykke frem i mine øjne, til trods for til tider hård modgang

Anmeld Citér

30. marts 2015

God-mor

En dejlig tråd

Jeg elsker alt ved min datter, fordi det gør det til lige præcis hende. Jeg kan stadig græde bare ved at betragte hende, fordi jeg bliver så rørt over den enorme kærlighed jeg har til hende. Kan ikke beskrive det

Anmeld Citér

30. marts 2015

Bak

Jeg elsker hendes smil!

Jeg elsker hendes gåpåmod!

Jeg elsker hendes kærlige sider!

...Og selvfølgelig meget andet!  Hun er 2,5 år og inde i en god gang trodsalder og reaktion på lillebrors ankomst, så det er fantastisk at se de gode sider ind imellem!

Min søn er knap tre uger, så ham kender jeg ikke så godt endnu Men elsker at kigge på ham, studere ham og spekulere over, hvad han mon bliver for en engang Hvis j kal nævne noget jeg elsker, er det hans opmærksomme øjne og hans smukke ansigt! 

Anmeld Citér

30. marts 2015

Masig

Min yngste søn er kun 5 uger så der er ikke så meget personlighed endnu, men har en fornemmelse af at han bliver en meget mild og rolig dreng.. 

Min store dreng på 2,5, jamen ham elsker jeg jo bare alt ved, men især elsker jeg og er stolt over hans fantastiske måde at være storebror på. Han har taget SÅ godt imod lillebror, er utrolig kærlig og omsorgsfuld overfor ham og er bare så sød altså... og så elsker jeg at se hvordan de bare kan kigge på hinanden... storebror med kærlighed og glæde i øjnene og lillebror med nysgerrighed og forundring 

glæder mig så meget til de bliver lidt ældre og virkelig kan få noget ud af hinanden... 

Anmeld Citér

30. marts 2015

lineog4

Sprit25 skriver:

Min datter er lige nu inde i en tidlig trods alder tror jeg hun bliver 1 den 12 april og åh ha hun tester for tiden. Og græder ved sengetid. Meget uvant herhjemme. Så derfor minder jeg lige mig selv om hvad jeg specielt elsker ved hende udover hele hende��

-Jeg elsker hendes blå øjne

-Jeg elsker at når hun griner voldsomt får hun hikke

-Jeg elsker at tiltrods for hun har en pylret dag griner 30 gange

-Jeg elsker hendes smilehuller

-Jeg elsker når hun krammer mig

-Jeg elsker det menneske hun har forvandlet min kæreste til

-Jeg elsker det menneske hun har gjort mig til

hvad elsker I ved jeres børn

Jeg elsker alt ved mine børn, eller rettere jeg elsker hele dem. Men der er noget jeg beundrer ved mine børn, og noget som gør mig helt varm inden i.

Jeg beundrer min datter for hendes sociale væsen, for at hun kan gå ind i et rum og hurtigt have venner. Jeg beundrer hun tør være sig selv til trods for en svær alder. 

Jeg beundrer min mellemeste for hans vid, han nysgerrighed og hans hurtige hjerne. Jeg beundrer han både kan være en nørd og social medspiller. Jeg beundrer hans kæmpe humor. Og jeg varmes op som en vulkan når hans dejlige øjne tindrer af lykke.

Min mindste kan altid gøre mig glad, selv på en sort æsel dag kan hans øjne, smil og grin få det hele vendt og solen skinner. Jeg beundrer hans utrættelige gåpåmod og hans store humor.

Og så er jeg bare så taknemmelig for de kalder mig for mor

Anmeld Citér

30. marts 2015

Signe-bine

Sikke en dejlig tråd :-)

Jeg elsker at min datter er så hjælpsom som hun er. Når hun ikke er til at skyde igennem af stolthed, fordi hun har sine nye sko på eller bærer en pose med lette indkøb (meget lette, hun er 1,5 år). Jeg elsker når hun skriger af grin over ting der er så dårlig humor at jeg også selv er færdig af grin. Jeg elsker når hun bærer mælken ind på bordet, og falder med den og siger "hov". Jeg elsker når hun har mad i hele hovedet og hellere vil gå mellem træerne i skoven end på stierne...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.