Har i haft Mens symp men været gravide? Billed..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

532 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. marts 2015

Anonym trådstarter

Jeg har taget den her test. 3+5 Idag..

men jeg har mine klassiske symptomer for at mens er på vej.. Brændende fornemmelse/ømhed imellem skamlæberne og fnis.. Øget lyst til sex.. Så går faktisk og vente på mens.. Men.. Den her test viser andre ting 

Har at i haft prøvet at være gravide men haft alle jeres symptomer på mens..?  Sidst havde jeg SLET ikke mens symp.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2015

xStinepigen

Anonym skriver:

Jeg har taget den her test. 3+5 Idag..

men jeg har mine klassiske symptomer for at mens er på vej.. Brændende fornemmelse/ømhed imellem skamlæberne og fnis.. Øget lyst til sex.. Så går faktisk og vente på mens.. Men.. Den her test viser andre ting 

Har at i haft prøvet at være gravide men haft alle jeres symptomer på mens..?  Sidst havde jeg SLET ikke mens symp.. 

Jeg sad med en svagt positiv i sidste uge, der var negativ to dage efter.. Har i to dage nu haft menstruationssmerter, lige testet og den er tydeligt positiv! Så ja følelsen af mens på vej kan være et tegn  

Anmeld Citér

30. marts 2015

Anonym trådstarter

xStinepigen skriver:

Jeg sad med en svagt positiv i sidste uge, der var negativ to dage efter.. Har i to dage nu haft menstruationssmerter, lige testet og den er tydeligt positiv! Så ja følelsen af mens på vej kan være et tegn  

Men det er jo ikke mens smerter eller noget., det er nok nærmere noget hormonelt omkring mens 

STORT TILLYKKE MED DIN TEST 

Anmeld Citér

30. marts 2015

Holst85

Den ser meget positiv ud.. Stort tillykke, er selv 4+0 venter på svar af blodprøve..

Anmeld Citér

30. marts 2015

xStinepigen

Anonym skriver:

Men det er jo ikke mens smerter eller noget., det er nok nærmere noget hormonelt omkring mens 

STORT TILLYKKE MED DIN TEST 

Har også kun haft mens smerter få dage er 5+ , mit startede bare som den sædvanlige pms før mens. Og sin test ser reeeeet meget positiv ud  

Anmeld Citér

30. marts 2015

Anonym trådstarter

xStinepigen skriver:

Har også kun haft mens smerter få dage er 5+ , mit startede bare som den sædvanlige pms før mens. Og sin test ser reeeeet meget positiv ud  

Nej hvor er jeg nervøs nu..! fik taget blodprøve Idag og håber på svar i morgen.. Pyha 

Anmeld Citér

30. marts 2015

SkrukKvinde

Jeg er 4+6 og jeg har haft mens lignende smerter i 1,5 uge.  Min læge siger det er meget normalt og bare er legamentsmerter ☺

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.