Føler mig tyk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

462 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. marts 2015

julielind

Hej Piger,

Ja som overskriften siger føler jeg mig tyk og ikke gravid. Er Idag 6+1 og har i lidt over 2 uger haft svært ved at passe min normale stramme jeans. Ved godt det bare er hormonerne der gør ens mave oppustet her i starten. Synes bare det er ved at være nervepirrende at jeg har svært ved at passe mit tøj og ikke er længere henne. Så vil høre om der er andre som har prøvet at være oppustet så tidligt? Kan jeg mon være længere henne?

Skal lige siges at dette er min første graviditet og er normal slank af bygning

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2015

April-baby

Jeg var oppustet fra ude 4+0, da troede min læge jeg var længere henne, men var i uge 4+0. For mit vedkommende er det meget normalt at være " stor " (: 

jeg kan passe de fleste af mine bukser endnu, og jeg havde en BMI på 26. Og er i uge 39 (: det bliver vist bedre efter uge 12 (:

Anmeld Citér

30. marts 2015

julielind

April-baby skriver:

Jeg var oppustet fra ude 4+0, da troede min læge jeg var længere henne, men var i uge 4+0. For mit vedkommende er det meget normalt at være " stor " (: 

jeg kan passe de fleste af mine bukser endnu, og jeg havde en BMI på 26. Og er i uge 39 (: det bliver vist bedre efter uge 12 (:

Godt at høre jeg ikke er den eneste. tror bare jeg glæder mig til det bliver en babybule i stedet for jeg bare ser ud som om jeg har spist for meget kage :-)

Anmeld Citér

30. marts 2015

FrkC

Jeg er 9+4 Idag og har siden starten været meget oppustet  Ser allerede helt gravid ud indimellem .. Det er værst ud på eftermiddagen og hen af aftenen .. Jeg går kun i løse bukser, har 1 par jeans jeg for nuværende kan være i .. Jeg glæder mig bare til at det er baby der får mig til at se gravid ud og ikke bare luft  

Anmeld Citér

30. marts 2015

April-baby

julielind skriver:

Godt at høre jeg ikke er den eneste. tror bare jeg glæder mig til det bliver en babybule i stedet for jeg bare ser ud som om jeg har spist for meget kage :-)

Havde det på samme måde. Jeg fik så først en mave man ku se i uge 21 .

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.