hvor længe skal jeg lade ham trække den?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.205 visninger
5 svar
4 synes godt om
29. marts 2015

Anonym trådstarter

min eks og jeg har en samværsaftale der ikke passer hverken ham eller mig længere og vi blev enige om at vi skulle sætte os ned og lave en ny aftale, men han kommer hele tiden med den ene eller anden undskyldning for at vi ikke skal gøre det lige den dag vi ellers har snakket om.

Nu er der efterhånden gået to måneder siden han begyndte på det, men hvor længe skal jeg vente på at han endelig finder en tid til at sætte sig ned og skrive en ny aftale med mig før jeg sender en ansøgning til Statsforvaltningen for at de skal indkalde os og afgøre vores samvær?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB

Sig til ham, at det er nu eller også må det gå gennem SF. 

Så har du givet ham en fair chance.

du skal ikke vente for evigt.

Anmeld Citér

29. marts 2015

Newsence

Hvis han ikke ønsker ny aftale alligevel skal du virkelig have god grund til at ville ændre det ellers vælger de oftest at fastholde aftalen...

så jeg ville sikre mig at han stadig ønsker det for tager du den i SF og han nægter så ser det ud som om at du ikke vil samarbejde desværre...

så hvad med at skrive et forslag ned og give ham det og bed ham komme med sine kommentarer næste gang han har  samvær., 

på den måde fastholder du ham 

Anmeld Citér

30. marts 2015

Bshizzle

Den er da nem.. Du går til SF og ber om et møde ang samvær-aftale der skal passe ind i jeres begges planer for fremtiden med barnet! 

Syntes 2 mdr er længe at vente på han tager sig sammen. 

Anmeld Citér

30. marts 2015

Anonym trådstarter

newsence skriver:

Hvis han ikke ønsker ny aftale alligevel skal du virkelig have god grund til at ville ændre det ellers vælger de oftest at fastholde aftalen...

så jeg ville sikre mig at han stadig ønsker det for tager du den i SF og han nægter så ser det ud som om at du ikke vil samarbejde desværre...

så hvad med at skrive et forslag ned og give ham det og bed ham komme med sine kommentarer næste gang han har  samvær., 

på den måde fastholder du ham 

Han har selv givet udtryk for at han gerne vil ændre nogle ting, men han bliver alligevel ved med at udskyde.

Jeg vil rigtig gerne have det på plads nu, for efter påske begynder vores barn i ny institution og så havde det været godt hvis det var på plads.

Anmeld Citér

1. april 2015

Newsence

Anonym skriver:

Han har selv givet udtryk for at han gerne vil ændre nogle ting, men han bliver alligevel ved med at udskyde.

Jeg vil rigtig gerne have det på plads nu, for efter påske begynder vores barn i ny institution og så havde det været godt hvis det var på plads.

At han udskyder kunne jo tyde på han måske ikke helt vil alligevel og går i i SF så er det hvad han siger der der tæller og ikke hvad han har sagt tidligere.. Kan godt forstå dig men du er desværre bundet for i SF kan du risikere at få konfliktoptrapper på dig og det er bare det værste der kan ske... Så du må prøve at få ham til at se på et ide du allerede har skrevet ned 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.