Slimproppen - advarsel klamt!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.277 visninger
10 svar
1 synes godt om
29. marts 2015

Anonym trådstarter

Klamt spørgsmål, og klamt billede, i know, men med min første oplevede jeg aldrig slimproppen gå, derfor er jeg i tvivl..

kan det være min slimprop der er gået her? Er 39+2

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2015

JH12

Altså nu har jeg kun min egen erfaring og den var noget større.. Men det kan da godt ske det er silmproppen.. 

Anmeld Citér

29. marts 2015

Mor1986

Det hele behøver ikke komme på en gang. Min kom lidt hen af vejen så kan godt være noget af den

Anmeld Citér

29. marts 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Klamt spørgsmål, og klamt billede, i know, men med min første oplevede jeg aldrig slimproppen gå, derfor er jeg i tvivl..

Altså hvis det der er det eneste der er kommet, så tror jeg det ikke. De gange min slimprop gik (det er alligevel 5 gange) har der været helt vildt overdrevet meget slim. Det ville næsten ingen ende tage!

Nogle gange kom det sådan lidt i løbet af dagen, andre gange tog det kun et par timer. Men fælles er at der har været helt vildt meget af det

Anmeld Citér

29. marts 2015

MarieLouise

Sådan så min slimprop ud, så ja.. 

Anmeld Citér

29. marts 2015

Anonym trådstarter

MummiT skriver:

Altså hvis det der er det eneste der er kommet, så tror jeg det ikke. De gange min slimprop gik (det er alligevel 5 gange) har der været helt vildt overdrevet meget slim. Det ville næsten ingen ende tage!

Nogle gange kom det sådan lidt i løbet af dagen, andre gange tog det kun et par timer. Men fælles er at der har været helt vildt meget af det

Tak for svar

Der har været en 4-5 klatter af den type i dag, så mon ikke det er den famøse slimprop

Anmeld Citér

29. marts 2015

Anonym trådstarter

Mor1986 skriver:

Det hele behøver ikke komme på en gang. Min kom lidt hen af vejen så kan godt være noget af den

Tak for svar, der er kommet mere efter jeg skrev, så tror det er slimproppen

Anmeld Citér

30. marts 2015

Anonym8200

Anonym skriver:

Ja det er så din slimprop der kom min har været der 5 gange idag siden Kl 18 og lige nu kan sende dig to billeder af mine

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

30. marts 2015

Anonym trådstarter

Anonym8200 skriver:

Ja det er så din slimprop der kom min har været der 5 gange idag siden Kl 18 og lige nu kan sende dig to billeder af mine

Havde også mange menssmerter og uro i kroppen men i dag synes jeg ikke der er optræk til noget..

Krydser fingre for at der snart sker noget for os begge

Anmeld Citér

30. marts 2015

April-baby

Når slimproppen er gået, kan der gå op til fem dage før der sker noget (: 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.