kan man det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

444 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. marts 2015

Anonym trådstarter

Sagen er jeg er gået fra min x For en lille måned siden. Vi har to børn på 2 og 3.5. Vi bor stadig sammen indtil han finder noget andet. Han vil ikke flytte midlertidigt ud og det et jo mig der skal blive boende her.

Jeg kan ikke holde ud eller holde til at bo ned han længere. Der kan jo gå lang tid før han finder noget. Ville det Være helt urealistisk at vi gjorde sådan at vi skiftes til at Være her med børnene på det der bliver vores samværsdage fremover, og så rykker man hjem til familie eller venner de dage man ikke har samvær?

Sådan at han er her i hjemmet alene med børnene fredag til søndag hver anden weekend samt onsdag-fredag i den modsatte uge, og jeg er her alene med børnene de andre dage.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2015

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

jeg har en venide som har tvillinger.. de valgte at slutte deres forhold da pigerne var 2 og satte deres hus til salg - de besluttede at give pigerne fast base og skiftes så til at være med dem i huset ift den samværsordning de nu har aftalt selvom faderen har fundet noget andet.. men det er self kun fordi huset stadig ikke er solgt de har gjort det sådan.. tænker da sagtes at det vil kunne virke for jer og så har børnen jo deres faste trygge rammer og i skiftes så til at være der

Anmeld Citér

30. marts 2015

Sissel

På kort sigt kan det sikkert lade sig gøre.. På lang sigt synes jeg bestemt ikke det er en holdbar løsning.. Du kunne jo også give ham en tidbegrænsning.. F. eks, du skal være ude pr 1/5.. Så har han en måned.. Det burde kunne lade sig gøre for ham at finde noget andet, afhængigt af hvor I bor henne af

Anmeld Citér

30. marts 2015

Tip!

Det kan godt lade sig gøre. 

Min kæreste har delt hus med hans eks siden de gik fra hinanden sidste sommer. Han har hus og børn i 6 dage og hun har det i 8 dage. 

Nu er huset solgt, så de er begge ude og finde noget andet mere permanent sted. 

Det var lige en kamel der skulle sluges fra min side af. Om 14 dage er det heldigvis slut med dele hus. Jeg glæder mig... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.