Røntgen uge 29

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

415 visninger
8 svar
2 synes godt om
29. marts 2015

Anonym trådstarter

Jeg skrev igår ang astmaanfald og graviditet. Var på fødegangen og skulle så møde på svangreklinikken her i formiddag.

jeg synes jeg har det lidt bedre og ingen blå læber de sidste par dage.

de har taget en masse prøver og ville så sende mig til røntgen hvilket jeg ikke er glad for. Da jeg så kom ned til røntgen siger røntgen lægen at han ikke kan forstå jeg skal udsætte mit barn for stråler, ig røntgensdamen siger hun ville ikke gøre det. Så de bekræftetigede jo mine tanker og jeg gik uden billeder. Og ja, lægen her oppe er utilfreds! 

Så nu tænker jeg, er jeg for paranoid, hvad ville i have gjort?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2015

Anonym trådstarter

https://www.baby.dk/debat/257080pi1/graviditet/astma-maaling-af-ilt-i-blodet.aspx

Anmeld Citér

29. marts 2015

(august)

Hvis det ville gøre at de kunne afdække hvad du fejler og på den måde hjælpe dig fra nu og frem ville jeg klart gøre det. Det er jo værre for baby hvis du bliver ved med at få anfald. 

Anmeld Citér

29. marts 2015

Anonym trådstarter

(august) skriver:

Hvis det ville gøre at de kunne afdække hvad du fejler og på den måde hjælpe dig fra nu og frem ville jeg klart gøre det. Det er jo værre for baby hvis du bliver ved med at få anfald. 

De ville udelukkende gøre det for at afkræfte lungebetændelse, og strålerne vil ramme baby direkte.

Anmeld Citér

29. marts 2015

lineog4

Når de der skal tage røngten ikke vil så ville jeg lytte til dem, da de står med det hver dag. Hvorimod den anden læge har ekspertise på andet område 

Anmeld Citér

29. marts 2015

lineog4

Når de der skal tage røngten ikke vil så ville jeg lytte til dem, da de står med det hver dag. Hvorimod den anden læge har ekspertise på andet område 

Anmeld Citér

29. marts 2015

(august)

Anonym skriver:

De ville udelukkende gøre det for at afkræfte lungebetændelse, og strålerne vil ramme baby direkte.

Hvis det kun var for det, så ville jeg heller ikke.

Anmeld Citér

29. marts 2015

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Nemlig. Og når man kommer med en følelse og bliver mødt med at de tænker det samme, så kan man jo ikke få sig selv til det. Jeg kan ikke.

Anmeld Citér

29. marts 2015

Anonym trådstarter

(august) skriver:

Hvis det kun var for det, så ville jeg heller ikke.

Nej vel? Så det ikke bare mig.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.