Et ansigt som kun en mor kunne elske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

784 visninger
3 svar
0 synes godt om
1. september 2009

Miamaja

Alle babyer er skonne,  og som regel er alle babyer enormt attraktive at se paa, og saa er der nogle enkelte der skiller sig ud...  Det er ikke altid fordi deres foraeldre er grimme. Jeg har en veninde som har saadan et barn. Hendes barn nr. 2. En pige paa nu 10 mdr.
Hun har det man kalder 'uni-brow' og ojne der ligesom ' vaelter ud af hovedet' og hendes tunge, haenger som regel ud af munden. Ikke et videre kont syn.
Da hun blev fodt var alle, ogsaa os veninder vilde for at se den lille. 'naa hvor er hun sod ' siger man saa, for det er hun jo. men jeg kunne tydeligt se mange blev lidt stille. fordi hun er bare ikke et saerligt attraktivt barn, men man siger jo aldrig saadan noget!
Maend er mere lige ud omkring det. som en ven sagde, da han saa hende, 'Hun ser sjov ud'.

Hendes mor er iovrigt blond og kon og hendes far en ganske attraktiv mand, saa det er lidt pudsigt
Jeg kunne dog hurtigt se, at det alligevel gaar moren paa at hun ser ud som hun gor fordi hun spurgte 'Ja, jeg kan ikke forstaa hvor hun har faaet det fra, men hendes ojenbryn vokser jo sammen (unibrow)- Er det noget babyer har tendens til eller gaar det vaek for folk glor jo?'

Jeg er saa heldig at mit barn altid har vaeret smuk med nuttede fine traek, saa har aldrig staaet selv med problemet, men det maa da vaere svaert og ikke saerligt rart som ny mor, hvis ens lille skonne vidunder ligner mere en alien end en baby. Andre der har staaet i eller kender til situationen?

Og hvor meget gik du op i dit barns udseende imens du ventede dig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2009

Ox.

Jeg må indrømme jeg slet ikke skænkede det en tanke, babyer er babyer, og havde hun haft nogle "fejl" havde jeg været fuldstændig ligeglad ... Nu lider hun af ekstremt tør hud, men jeg synes stadig hun er den smukkeste pige i verden, så kan andre tænke hvad de vil .. 

Min mosters dreng var simpelthen "uhyggelig" at se på da han blev født, men nu er han 2, og han er simpelthen den smukkeste lille dreng jeg har set længe ... så det røre mig ikke så meget hvordan min eller andres babyer ser ud, det er i de fleste tilfælde bare "en grim ælling" 

Anmeld

1. september 2009

LotteGabriella

Miamaja skriver:

Alle babyer er skonne,  og som regel er alle babyer enormt attraktive at se paa, og saa er der nogle enkelte der skiller sig ud...  Det er ikke altid fordi deres foraeldre er grimme. Jeg har en veninde som har saadan et barn. Hendes barn nr. 2. En pige paa nu 10 mdr.
Hun har det man kalder 'uni-brow' og ojne der ligesom ' vaelter ud af hovedet' og hendes tunge, haenger som regel ud af munden. Ikke et videre kont syn.
Da hun blev fodt var alle, ogsaa os veninder vilde for at se den lille. 'naa hvor er hun sod ' siger man saa, for det er hun jo. men jeg kunne tydeligt se mange blev lidt stille. fordi hun er bare ikke et saerligt attraktivt barn, men man siger jo aldrig saadan noget!
Maend er mere lige ud omkring det. som en ven sagde, da han saa hende, 'Hun ser sjov ud'.

Hendes mor er iovrigt blond og kon og hendes far en ganske attraktiv mand, saa det er lidt pudsigt
Jeg kunne dog hurtigt se, at det alligevel gaar moren paa at hun ser ud som hun gor fordi hun spurgte 'Ja, jeg kan ikke forstaa hvor hun har faaet det fra, men hendes ojenbryn vokser jo sammen (unibrow)- Er det noget babyer har tendens til eller gaar det vaek for folk glor jo?'

Jeg er saa heldig at mit barn altid har vaeret smuk med nuttede fine traek, saa har aldrig staaet selv med problemet, men det maa da vaere svaert og ikke saerligt rart som ny mor, hvis ens lille skonne vidunder ligner mere en alien end en baby. Andre der har staaet i eller kender til situationen?

Jeg har ikke selv været ude for det...har heldigvis været heldig ligesom dig

Min onkel har dog været overvældet af hans søns udseende....Han blev taget med sugekop og da han skulle ringe til min mor (hans søster) og fortælle at konen havde født, ja der sagde han bare "Han er sgu godt nok grim, han ligner en alien med det hoved" Men så fortalte min mor ham at det nok skulle forsvinde igen, og det var sugekoppen der havde gjort det, så havde jeg lige pludselig en helt anden onkel, som så udover det og synes at hans søn var dejlig

Anmeld

1. september 2009

TbCp

Tror de fleste mødre synes at deres børn er de kønneste ligegyldig hvor "sære" de så ser ud  Og heldigvis for det!!!

Da Liva kom til verden synes jeg den første tid at hun lignede en gammel mand! LIlle og rynket!

Hun kom ved kejsersnit, vi fik lov at se hende ca. 10 sek. inden de gik med hende igen og Carsten udbrød "Aj hvor var hun klam" (fosterfedt var der meget af, blod osv.)

Men der går jo ikke længe inden man synes at det da er den mest nuttede baby nogensinde.

Tror aldrig jeg har mødt en virkelig grim baby... heldigvis!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.