Alle babyer er skonne, og som regel er alle babyer enormt attraktive at se paa, og saa er der nogle enkelte der skiller sig ud... Det er ikke altid fordi deres foraeldre er grimme. Jeg har en veninde som har saadan et barn. Hendes barn nr. 2. En pige paa nu 10 mdr.
Hun har det man kalder 'uni-brow' og ojne der ligesom ' vaelter ud af hovedet' og hendes tunge, haenger som regel ud af munden. Ikke et videre kont syn.

Da hun blev fodt var alle, ogsaa os veninder vilde for at se den lille. 'naa hvor er hun sod ' siger man saa, for det er hun jo. men jeg kunne tydeligt se mange blev lidt stille. fordi hun er bare ikke et saerligt attraktivt barn, men man siger jo aldrig saadan noget!
Maend er mere lige ud omkring det. som en ven sagde, da han saa hende, 'Hun ser sjov ud'.

Hendes mor er iovrigt blond og kon og hendes far en ganske attraktiv mand, saa det er lidt pudsigt

Jeg kunne dog hurtigt se, at det alligevel gaar moren paa at hun ser ud som hun gor fordi hun spurgte 'Ja, jeg kan ikke forstaa hvor hun har faaet det fra, men hendes ojenbryn vokser jo sammen (unibrow)- Er det noget babyer har tendens til eller gaar det vaek for folk glor jo?'
Jeg er saa heldig at mit barn altid har vaeret smuk med nuttede fine traek, saa har aldrig staaet selv med problemet, men det maa da vaere svaert og ikke saerligt rart som ny mor, hvis ens lille skonne vidunder ligner mere en alien end en baby. Andre der har staaet i eller kender til situationen?
Og hvor meget gik du op i dit barns udseende imens du ventede dig?
Anmeld