Ville en g-test blive mere positiv ved en Bio?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

996 visninger
8 svar
0 synes godt om
29. marts 2015

Anonym trådstarter

Jeg har de sidste dage testet for at se hvornår min ægløsende sprøjte var ude af kroppen.. Det er Idag 13 dage siden.. Den blev sådan helt gennemsigtig  for 4 dage siden og antog at nu var den faktisk ude.. De sidste dage har jeg så også testet. De var meget svage lyserøde, næsten ikke til at se.. Idag er den så meget lys lyserød at jeg faktisk antager den som positiv. Men har lidt lyserødt udflåd.. Så tror det er en bio.. Men..  Ville en test blive mere og mere positiv ved en bio..? 

Ville være 3+4 Idag. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2015

Fremad

Anonym skriver:

Jeg har de sidste dage testet for at se hvornår min ægløsende sprøjte var ude af kroppen.. Det er Idag 13 dage siden.. Den blev sådan helt gennemsigtig  for 4 dage siden og antog at nu var den faktisk ude.. De sidste dage har jeg så også testet. De var meget svage lyserøde, næsten ikke til at se.. Idag er den så meget lys lyserød at jeg faktisk antager den som positiv. Men har lidt lyserødt udflåd.. Så tror det er en bio.. Men..  Ville en test blive mere og mere positiv ved en bio..? 

Ville være 3+4 Idag. 

Det kan den godt blive ja, og så vender det igen mht farve...

Anmeld Citér

29. marts 2015

Anonym trådstarter

sscm skriver:

Det kan den godt blive ja, og så vender det igen mht farve...

Tusind tak må se hvad der sker  

Anmeld Citér

29. marts 2015

Holst85

Anonym skriver:

Tusind tak må se hvad der sker  

Det kan den godt, det hedder en bio indtil 6+ og derefter SA.. 

Jeg havde en sidste år og testen blev mere og mere positiv og til sidst mindre og mindre.. Og da jeg sku scannes var mit hcg hormon faldet og ingenting at se ;-( 

Anmeld Citér

29. marts 2015

Anonym trådstarter

Det kan den godt, det hedder en bio indtil 6+ og derefter SA.. 

Jeg havde en sidste år og testen blev mere og mere positiv og til sidst mindre og mindre.. Og da jeg sku scannes var mit hcg hormon faldet og ingenting at se ;-( 

D Graviditet er bare... Grrr..!! Hvorfor skal det være sårbart! 

Mistede selv i 8+2. En MA.. 

Nu er det 2 IUI forsøg efter MA jan. Så håber at den er positiv og at det bare var lidt drille udflåd.. Har testdag onsdag, men var slet ikke i tvivl om at den var positiv Idag.. 

Anmeld Citér

29. marts 2015

Holst85

Anonym skriver:

D Graviditet er bare... Grrr..!! Hvorfor skal det være sårbart! 

Mistede selv i 8+2. En MA.. 

Nu er det 2 IUI forsøg efter MA jan. Så håber at den er positiv og at det bare var lidt drille udflåd.. Har testdag onsdag, men var slet ikke i tvivl om at den var positiv Idag.. 

Har selv testdag onsdag og blodprøve.. Fik sat 2 æg op d.18/3 og testede positiv igår 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

29. marts 2015

Anonym trådstarter

Holst85 skriver:

Har selv testdag onsdag og blodprøve.. Fik sat 2 æg op d.18/3 og testede positiv igår 

Jeg blev også insemineret der.. Det der udflåd hat taget håber fra mig har forventet mens onsdag.. 

Anmeld Citér

29. marts 2015

Holst85

Men det skal det ikke.. Nogle siger det kan ske og at det er normalt.. Alt hvad jeg kan for dig 

Anmeld Citér

29. marts 2015

Anonym trådstarter

Holst85 skriver:

Men det skal det ikke.. Nogle siger det kan ske og at det er normalt.. Alt hvad jeg kan for dig 

Sender dig lige besked privat

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.