Mærkeligt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

325 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. marts 2015

Anonym trådstarter

Jeg går og er ret meget i vildrede. Stod med en svagt positiv test for lidt siden, to dage senere bragende negativ.. Venter stadig på mens.. ( har pcos så den svinger jo). Men har fået ondt i det ene bryst, ude i siden? Mine nippels var ømme i går, og ret røde.. I dag er det væk.. Har en smule stikken, hvor mens smerter plejer at være, bare lidt længere ude i siden.. Ville snart være 5+0 .. Har i oplevet dette før? ( specielt eet med testene) og været gravide alligevel..

plejer have meget lunefuldt humør op til mens.. Og det har jeg egentligt ikke snerten Af.. Jo har lyst til at græde af alt jer ser i tv'et.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2015

Kærlighediminmave

Anonym skriver:

Jeg går og er ret meget i vildrede. Stod med en svagt positiv test for lidt siden, to dage senere bragende negativ.. Venter stadig på mens.. ( har pcos så den svinger jo). Men har fået ondt i det ene bryst, ude i siden? Mine nippels var ømme i går, og ret røde.. I dag er det væk.. Har en smule stikken, hvor mens smerter plejer at være, bare lidt længere ude i siden.. Ville snart være 5+0 .. Har i oplevet dette før? ( specielt eet med testene) og været gravide alligevel..

plejer have meget lunefuldt humør op til mens.. Og det har jeg egentligt ikke snerten Af.. Jo har lyst til at græde af alt jer ser i tv'et.. 

Det oplever jeg hver eneste cyklus  

Anmeld Citér

28. marts 2015

Anonym trådstarter

nullermand15 skriver:

Det oplever jeg hver eneste cyklus  

Gør jeg dog ikke jeg er enormt præmenstruel. Har dog aldrig testet positiv på en test før.. 

Anmeld Citér

28. marts 2015

Kærlighediminmave

Anonym skriver:

Gør jeg dog ikke jeg er enormt præmenstruel. Har dog aldrig testet positiv på en test før.. 

Det skal du være glad for. Det er yderst irriterende 

Anmeld Citér

28. marts 2015

Manna

når jjeg bliver gravid bliver mine bryster ømme ude i siden

Anmeld Citér

28. marts 2015

Anonym trådstarter

nullermand15 skriver:

Det skal du være glad for. Det er yderst irriterende 

Haha jeg plejer at være enormt hysterisk og med min pco kan jeg pms'e i op til tre uger, men plejer ikke være pivet, og ondt i siden af brysterne, men mærkeligt det kun er det ene haha

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.