knude i brystet der vokser med stor hast og smerte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2015

lineog4

Anonym skriver:

Den vil ikke gå væk.... Og vokser kun...

Har taget et billede når jeg ligger ned... Og det ser helt forkert ud

Jeg er virkelig ved at være rigtig bange for det er noget alvorligt  

Hvad sagde vagtlægen den dag - var det en byld?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2015

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Hvad sagde vagtlægen den dag - var det en byld?

Vagtlægen tjekke blot infektions tal som var nul og sagde den går væk inden weekenden...

Det er den ikke, og huden er begyndt at være ujævn ved brystet nu 

Anmeld Citér

10. april 2015

Anonym trådstarter

Linkaa skriver:

Du bør kontakte lægen igen, og bede om en videre henvisning. De skal ikke feje det hen med mælkeproduktion som ikke er stoppet eller lignende. Det er ikke for sjov at man screener for eks. brystkræft, og uanset hvad det er, skylder lægen at få dig undersøgt så du kan blive rask og finde ro omkring det.

Der er ferie de næste 2 uger samt hun er så travl at min søn måtte få min 8 ugers tjek da hun aflyste hans 5 ugers...og er nu indlagt med farmand for overvågning af maven...

Hun ville af hvad jeg forstod tag blodprøver for at tjekke om det var noget biokemiske/stof skifte...hvis den ikke gik væk.... 

Selvom jeg sagde jeg havde en mammografi tilgode" da jeg ikke måtte få den inden jeg blev gravid...fordi vi ikke vidste om jeg allerede var gravid... 

Er virkelig ved at blive frustreret....Jeg har ondt, den skifter udseene samt jeg har gjort opmærksom på at faktisk alle kvinder på min fars side har eller havde brystkræft...

Min hjerne brænder snart samme...... 

Anmeld Citér

10. april 2015

loop

Anonym skriver:

Der er ferie de næste 2 uger samt hun er så travl at min søn måtte få min 8 ugers tjek da hun aflyste hans 5 ugers...og er nu indlagt med farmand for overvågning af maven...

Hun ville af hvad jeg forstod tag blodprøver for at tjekke om det var noget biokemiske/stof skifte...hvis den ikke gik væk.... 

Selvom jeg sagde jeg havde en mammografi tilgode" da jeg ikke måtte få den inden jeg blev gravid...fordi vi ikke vidste om jeg allerede var gravid... 

Er virkelig ved at blive frustreret....Jeg har ondt, den skifter udseene samt jeg har gjort opmærksom på at faktisk alle kvinder på min fars side har eller havde brystkræft...

Du kan ringe til en anden læge. Sig at din egen læge har ferie (og ikke er fortravlet), at du er meget bekymret og har brug for at blive undersøgt.

det plejer man at kunne.

måske du i samme omgang bør skifte læge?

Vi har kun et liv, og det er vores eget ansvar at passe på det. Det ansvar kan ikke lægges over på travle læger m.v.

Anmeld Citér

10. april 2015

Christine

Anonym skriver:

hvorfor skulle du have en mammografi på det tidspunkt? er det pga. din alder eller hvordan?
Og har du evt. sygeforsikring?

Synes ikke det er rimeligt at din læge ikke vil se på det.

Anmeld Citér

10. april 2015

modesty

Vagtlægen tjekke blot infektions tal som var nul og sagde den går væk inden weekenden...

Det er den ikke, og huden er begyndt at være ujævn ved brystet nu 

Blev brystet ikke scannet??

Du skal have fikset det problem NU! Sikke en lortelæge der ikke rykker på det.

Jeg tror bestemt ikke at det er kræft. Du har tidligere haft cyster, du er lige stoppet med at amme. Det er højst sandsynligt noget hormonelt og sandsynligvis en vandcyste eller noget i den stil (og sådan en giver ikke nødvendigvis infektionstal).

Jeg havde på et tidspunkt en hård, øm knude - min læge sendte mig på hospitalet med én dags varsel, hvor jeg blev scannet og fik tømt hvad der viste sig at være en vandcyste.

Når din læge er på ferie, er der en anden læge du kan ringe til i nødstilfælde. Det her er et nødstilfælde. Insistér på at blive taget alvorligt.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.