mors vægtstigning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

766 visninger
10 svar
2 synes godt om
28. marts 2015

JJP

Jeg er ikke gravid endnu men træner mig til at få en sundere og slanke krop så jeg er klar til pb. 

Jeg vejer stadig 6-7  kg for meget

Har tabt 30  kg så de sidste er såååå  svære at komme af med.

Men hvor meget tog i på ?  Og har i nogle fif til at holde en pæn graviditets vægt så man ikke ender med 40+ kg :/ 

Jeg håber jeg kan tabe mig og ligge lidt stabilt indtil jeg bliver gravid.  Vil så nødig starte forfra med at skulle tabe de 30 kg. 

Knus

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2015

FruStolpe

Der er jo kun en vej til ikke at tage for meget på, "luk munden og let r...." 

Du kender jo helt sikkert alle de gode råd i forvejen, så fortsæt med at leve sundt med motion. Så kan du bestemt begrænse vægtøgningen. 

Jeg tog 30kg på med den første, og 6-8kg med nummer to. 

Og så er der det der væske som nogen gange selv bestemmer 

Anmeld Citér

28. marts 2015

JJP

FruStolpe skriver:

Der er jo kun en vej til ikke at tage for meget på, "luk munden og let r...." 

Du kender jo helt sikkert alle de gode råd i forvejen, så fortsæt med at leve sundt med motion. Så kan du bestemt begrænse vægtøgningen. 

Jeg tog 30kg på med den første, og 6-8kg med nummer to. 

Og så er der det der væske som nogen gange selv bestemmer 

ja det har du sikkert ret i

Gjorde du noget anderledes med G 2 ? siden du kun tog 6-8 kg på?

Jeg ved bare at jeg ville blive bims hvis jeg skulle se min vægt stige op i 80'erne

Anmeld Citér

28. marts 2015

FruStolpe

Jossphine skriver:

ja det har du sikkert ret i

Gjorde du noget anderledes med G 2 ? siden du kun tog 6-8 kg på?

Jeg ved bare at jeg ville blive bims hvis jeg skulle se min vægt stige op i 80'erne

Ja jeg lukkede munden, og lettede røven 

Anmeld Citér

28. marts 2015

JJP

FruStolpe skriver:

Ja jeg lukkede munden, og lettede røven 

haha  okay :-D

Anmeld Citér

28. marts 2015

Lililili

At være gravid betyder jo ikke man kan spise for to, eller spise ekstra usundt... Desværre  spis almindelig sundt, og varieret og få lidt motion. Jeg holder mig fra stivelse, da jeg ikke tåler det. ( jeg vejer ca 20 kg for meget). Første graviditet tog jeg 4 kg på, dvs da jeg havde førdt havde jeg tabt 8 kg ( baby vand osv vejer 8-12 kg og forsvinder efter fødsel) så det var super lækkert.  Denne gang har jeg taget 9-10 kg på, så min vægt skulle gerne være det samme som før graviditet når jeg har født om et par uger. 

Anmeld Citér

28. marts 2015

JJP

LiLyKa skriver:

At være gravid betyder jo ikke man kan spise for to, eller spise ekstra usundt... Desværre  spis almindelig sundt, og varieret og få lidt motion. Jeg holder mig fra stivelse, da jeg ikke tåler det. ( jeg vejer ca 20 kg for meget). Første graviditet tog jeg 4 kg på, dvs da jeg havde førdt havde jeg tabt 8 kg ( baby vand osv vejer 8-12 kg og forsvinder efter fødsel) så det var super lækkert.  Denne gang har jeg taget 9-10 kg på, så min vægt skulle gerne være det samme som før graviditet når jeg har født om et par uger. 

Nej havde også tænkt mig bare at fortsætte med at spise sundt. så håber da ikke at jeg tager alverden på

Okay det lyder godt de fleste jeg kender har taget 25-30 kilo nogle mere. så var sådan  lidt **** hvad gør jeg haha

Hvad har i gjort i forhold til træning undr Graviditet ?

Anmeld Citér

28. marts 2015

migxher

Jeg tog ca 20 kg på i min graviditet nu her 2 uger efter fødslen mangler jeg stadig 9 kg. Det jeg gjorde forkert var nok at spise alt for usundt! (: Men nu havde jeg også en glubende appetit og havde ikke på noget tidspunkt kvalme, det har nok også gjort at der er røget en del kilo på.

Så lad være med at give efter for lysten til alt det usunde, i hvert fald ikke alt for tit. Og så selvfølgelig sørg for at få rørt dig i graviditeten. Jeg cyklede en del, mest fordi det var mest skånsom her til sidst hvor jeg bøvlede lidt med lænden. 

Anmeld Citér

28. marts 2015

Lililili

Jossphine skriver:

Nej havde også tænkt mig bare at fortsætte med at spise sundt. så håber da ikke at jeg tager alverden på

Okay det lyder godt de fleste jeg kender har taget 25-30 kilo nogle mere. så var sådan  lidt **** hvad gør jeg haha

Hvad har i gjort i forhold til træning undr Graviditet ?

Hvis jeg skal være helt ærlig, er det ikke meget jeg har lettet numsen under mine graviditeter. Min bækkenløsning gør det lidt svært. Så det helt klart det, at jeg ikke spiser så meget stivelse der har reddet mig  Det lyder til du er godt i gang med den gode kost, og tillykke med det flotte resultat  Hold stilen, SÅ skal du sagtens klare ikke at tage så meget på  

Anmeld Citér

28. marts 2015

JJP

migxher skriver:

Jeg tog ca 20 kg på i min graviditet nu her 2 uger efter fødslen mangler jeg stadig 9 kg. Det jeg gjorde forkert var nok at spise alt for usundt! (: Men nu havde jeg også en glubende appetit og havde ikke på noget tidspunkt kvalme, det har nok også gjort at der er røget en del kilo på.

Så lad være med at give efter for lysten til alt det usunde, i hvert fald ikke alt for tit. Og så selvfølgelig sørg for at få rørt dig i graviditeten. Jeg cyklede en del, mest fordi det var mest skånsom her til sidst hvor jeg bøvlede lidt med lænden. 

Mange tak for jeres svar :-) ! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.