Hvad foregår der???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

582 visninger
8 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. marts 2015

Anonym trådstarter

Okay min cyklus er helt åndssvag og har haft pletblødninger i hver cyklus osv. Er testet for celleforandringer og der er intet. 

Er så begyndt at teste efter æl for at finde det rigtige tidspunkt, men har egentlig glemt det den sidste uge og tænkte at jeg havde haft det. Er på cyklus dag 21. Tænkte jeg ville teste efter æl Idag fordi mit underliv reagerede lidt anderledes.

jeg testede både g test og æl test samtidig. Æl testen blev ret hurtig positiv, så jeg smed alt hvad jeg havde i hænderne og hoppede på manden. 

Da jeg kommer på badeværelset igen møder jeg det her syn.

den øverste er æl test og den nederste g test. 

Hvad skal det nu betyde???

Nåede ikke at lade testen ligge i 5 minutter før jeg var gået.

den er aflæst efter 20

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2015

Anonym trådstarter

Slet ingen? 

Anmeld Citér

28. marts 2015

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)
Anonym skriver:

Okay min cyklus er helt åndssvag og har haft pletblødninger i hver cyklus osv. Er testet for celleforandringer og der er intet. 

Er så begyndt at teste efter æl for at finde det rigtige tidspunkt, men har egentlig glemt det den sidste uge og tænkte at jeg havde haft det. Er på cyklus dag 21. Tænkte jeg ville teste efter æl Idag fordi mit underliv reagerede lidt anderledes.

jeg testede både g test og æl test samtidig. Æl testen blev ret hurtig positiv, så jeg smed alt hvad jeg havde i hænderne og hoppede på manden. 

Da jeg kommer på badeværelset igen møder jeg det her syn.

den øverste er æl test og den nederste g test. 

Hvad skal det nu betyde???

Nåede ikke at lade testen ligge i 5 minutter før jeg var gået.

den er aflæst efter 20

Hej. 

Der er jo nogle, der tester positiv på æl test, når de er gravide. 

Kan godt se noget på g testen. Men da det er over tid, så er den jo ugyldig. Enten kan du teste igen i morgen eller om nogle dage og få klarhed. 

Anmeld Citér

28. marts 2015

Manna

jeg kan da godt ane stregen på g test men det er jo ret usikkert når nu den er aflæst efter tid. De gange jeg har været gravid har jeg kunnet teste positivt før tid men det er jo altså ikke hver gang graviditeten holder. Så pas nu på ikke at blive skuffet...

Anmeld Citér

28. marts 2015

Johild

Det er lidt svært at se om der er farve i g-testen eller om den bare er grå... 

Hvis ikke den er lyserød er den ugyldig og er under alle omstændigheder tvivlsom da den er aflæst efter tid...

men din ÆL test er helt sikkert positiv..!

Anmeld Citér

28. marts 2015

Missy_B

Tag en ny test i morgen tidlig..

krydser for at den er positiv 

Anmeld Citér

28. marts 2015

Anonym trådstarter

Blev enig med mig selv om at det må være rest farve og at det kun er ÆL der er forsinket.. 

Anmeld Citér

2. april 2015

CrisS

Anonym skriver:

Blev enig med mig selv om at det må være rest farve og at det kun er ÆL der er forsinket.. 

Tog selv en æl test, som så ud som din og derefter en g test som ser ud som din og jeg har en datter på 16 mdr

Ville helt sikkert tage en ny test

Anmeld Citér

2. april 2015

Frk.S

Personligt ville jeg teste G-test igen.

Den havde godt nok ligget for længe, men jeg har aldrig oplevet at den bliver positiv (heller ikke efter tid) hvis jeg ikke var gravid.

Og ja, så kan du jo teste positivt på en ægløsningstest når du er gravid.

for dig!!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.