Hvad er spændende at læse om?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

675 visninger
11 svar
2 synes godt om
27. marts 2015

Anonym trådstarter

Hvilke blogindlæg ville i synes var spændende at læse, hvis ikke det skulle handle om børn? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2015

Loa

Hvis det var skrevet på en sjov og kreativ måde så kunne jeg godt finde på at læse om "bare" en helt almindelig skæv hverdag 

f.eks. A la den bog "jeg trænger til flødeskum.... Og diller..." Det er røv sjovt skrevet... Og handler ikke om børn

Anmeld Citér

27. marts 2015

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Hvis det var skrevet på en sjov og kreativ måde så kunne jeg godt finde på at læse om "bare" en helt almindelig skæv hverdag 

f.eks. A la den bog "jeg trænger til flødeskum.... Og diller..." Det er røv sjovt skrevet... Og handler ikke om børn

Synes bare kun der er plads til "mode" på alles blogs . Men tak for svar. Godt med lidt inspi. 

Anmeld Citér

27. marts 2015

Loa

Synes bare kun der er plads til "mode" på alles blogs . Men tak for svar. Godt med lidt inspi. 

Jeg gider så absolut ikke at læse om mode  

Jeg vil læse om sjove, almindelige, uheldige og nede på jorden mennesker. 

Jeg bliver træt af over perfekte mennesker, spelt-pædagogiske korrekte mødre og designer elskere der kun viser deres polerede hjem og dyre mærkevarer. 

Anmeld Citér

27. marts 2015

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Jeg gider så absolut ikke at læse om mode  

Jeg vil læse om sjove, almindelige, uheldige og nede på jorden mennesker. 

Jeg bliver træt af over perfekte mennesker, spelt-pædagogiske korrekte mødre og designer elskere der kun viser deres polerede hjem og dyre mærkevarer. 

Ja. Du har ret. Lidt personlighed! Det ville ikke skade. 

Anmeld Citér

27. marts 2015

Skouboe

Jeg kan godt lide bloggere med noget pp hjerte, fx hende her;  http://charlotteholmboe.weebly.com/ 

Anmeld Citér

28. marts 2015

Anonym trådstarter

Tak for tippet. Nu er der en ny blog at læse  

Anmeld Citér

28. marts 2015

Isabella_mor

jeg er selv sprunget ud som blogger og jeg sidder tit og ved ikke hvad jeg skal skrive. men jeg skriver om alt muligt.. fordi jeg beskæftiger mig med mange ting, så skriver jeg om mange ting. vi er f.eks. lige flyttet i hus. så har jeg tænkt mig at skrive om de projekter vi har lavet og det vi skal lave. og om mine kreasysler og diy projekter osv..

og ja jeg skriver nok også om mine børn men det er ikke så meget.. det er stadig nyt for mig, og jeg synes ikke selv at jeg har så meget forstand på at skrive noget andre gider læse.. men jeg gør det nu heller ikke for at blive en berømt blogger... jeg synes bare det er hyggeligt. 

Anmeld Citér

28. marts 2015

Anonym trådstarter

Isabella_mor skriver:

jeg er selv sprunget ud som blogger og jeg sidder tit og ved ikke hvad jeg skal skrive. men jeg skriver om alt muligt.. fordi jeg beskæftiger mig med mange ting, så skriver jeg om mange ting. vi er f.eks. lige flyttet i hus. så har jeg tænkt mig at skrive om de projekter vi har lavet og det vi skal lave. og om mine kreasysler og diy projekter osv..

og ja jeg skriver nok også om mine børn men det er ikke så meget.. det er stadig nyt for mig, og jeg synes ikke selv at jeg har så meget forstand på at skrive noget andre gider læse.. men jeg gør det nu heller ikke for at blive en berømt blogger... jeg synes bare det er hyggeligt. 

Samme her  men kan se du blogger ved bloggersdelight. Er det ikke der de store er? Og på bloggerspoint har de også nogle store, ikke? 

Men din blog lyder spændende 

Anmeld Citér

28. marts 2015

jenny4

Hvis det skulle være børnerelateret kunne det måske være anmeldelser (afprøvede) af børnetøj, eks flyverdragter, fleece og termotøj. Holder de det de lover? Hvordan er komfort osv.

Ellers er jeg enig i, at det polerede glansbillede ikke er ret spændende, hhvorimod det er rart at læse om andre hvor alt brænder på, hvor man ikke er den perfekte mor osv.

Med hjerte og holdning, tror jeg

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.