Grønt udflåd/slimprop?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.533 visninger
9 svar
0 synes godt om
27. marts 2015

April-baby

Skal man være opmærksomhed ved det? Og kan slimproppen gå over flere dage og i meget små mængde? (: 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2015

alenemor42

Slimproppen  kan sagtens gå over flere dage, nogle opdager slet ikke den går

Men bare hold øje med det ikke begynder at lugt og klø osv. Så er det nok noget andet end Slimproppen 

Anmeld Citér

27. marts 2015

April-baby

alenemor42 skriver:

Slimproppen  kan sagtens gå over flere dage, nogle opdager slet ikke den går

Men bare hold øje med det ikke begynder at lugt og klø osv. Så er det nok noget andet end Slimproppen 

Nu det Hvidt

Men kan det godt være slimproppen? (: er i uge 38+6.

Anmeld Citér

27. marts 2015

Bissen

27. marts 2015

alenemor42

April-baby skriver:

Nu det Hvidt

Men kan det godt være slimproppen? (: er i uge 38+6.

Det kan det sagtens være.... men det er jo lidt svært at sige. Det kan også bare være øvet udflåd 

Anmeld Citér

27. marts 2015

April-baby

alenemor42 skriver:

Det kan det sagtens være.... men det er jo lidt svært at sige. Det kan også bare være øvet udflåd 

Det gult, og har været meget slemt, men ikke længere, da jeg ikke kan " mase " det med indlægget (:

Anmeld Citér

27. marts 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
April-baby skriver:

Skal man være opmærksomhed ved det? Og kan slimproppen gå over flere dage og i meget små mængde? (: 

Det kan sagtens være slimproppen der er gået. Men det kan den nå at gøre mange gange endnu Slimproppen bliver gendannet og er derfor ikke er sikkert tegn. - Min nåede at gå 5 gange fra uge 38 og indtil jeg blev sat igang 41+3

Anmeld Citér

27. marts 2015

April-baby

MummiT skriver:

Det kan sagtens være slimproppen der er gået. Men det kan den nå at gøre mange gange endnu Slimproppen bliver gendannet og er derfor ikke er sikkert tegn. - Min nåede at gå 5 gange fra uge 38 og indtil jeg blev sat igang 41+3

Ved godt den kan gendanne sig, men man høre sjældent når det er så tæt på termin. Men ved bare ikke om det er slimproppen (: 

Anmeld Citér

27. marts 2015

alenemor42

Jeg mener at slimproppen minder mere om slim end om udflåd.... det har min gjort begge gange

Anmeld Citér

27. marts 2015

April-baby

alenemor42 skriver:

Jeg mener at slimproppen minder mere om slim end om udflåd.... det har min gjort begge gange

Har skrevet udflåd/slimprop. Fordi jeg ikke ved om det er udflåd eller slimproppen. Må bare se om det bliver ved (:

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.