Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hjælp mig lige!
Hvordan betaler en far bedst børnebidrag?
Fast bankoverførelse eller gennem kommunen??
Skal lige siges, at vi er helt enige, men skal være sikker på, at det hele går rigtigt til.
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
da i er enige er der ingen grund til at køre det gennem kommunen.. Husk at han kan trække det fra i skat..
Her er det mig der er betaleren og det kører bare med bankoverførsel. Jeg betaler det fastsatte normalbidrag. Nu ved jeg ikke hvad i har aftalt.
Tak for svar.
Det skal bare være normalbidraget. Men hvor meget betaler du så ? Og ændrer du det efterhånden, som normalbidraget stiger?
Her foregår det også bare ved at far har lavet en fast bankoverførelse
Anonym skriver: Tak for svar. Det skal bare være normalbidraget. Men hvor meget betaler du så ? Og ændrer du det efterhånden, som normalbidraget stiger?
Jeg betaler 1343 kr. Om måneden deri er der også et benzintilskud da faren bringer og henter sønnen.. Jeg har ikke været inde at justere i forhold til stigninger. Men skal jeg snart have gjort..
200 til benzin.
Anonym skriver: Hjælp mig lige! Hvordan betaler en far bedst børnebidrag? Fast bankoverførelse eller gennem kommunen?? Skal lige siges, at vi er helt enige, men skal være sikker på, at det hele går rigtigt til.
Her betaler han direkte til mig Udbetaling Danmark overtager først hvis han eksempelvis nægter. Så lægger de ud, og opkræver det af ham
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128