pco

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

305 visninger
7 svar
0 synes godt om
27. marts 2015

Kærlighediminmave

Ja det viser sig at jeg alligevel har pco mener fertilitets klinikken. Måske i en mild grad tror jeg? Jeg er ikke overvægtig. Men jeg ved at en fuld livsstil ændring kan jeg ikke holde. Har i nogle gode råd omkring små ændringer her og der som kan hjælpe meget? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2015

xStinepigen

nullermand15 skriver:

Ja det viser sig at jeg alligevel har pco mener fertilitets klinikken. Måske i en mild grad tror jeg? Jeg er ikke overvægtig. Men jeg ved at en fuld livsstil ændring kan jeg ikke holde. Har i nogle gode råd omkring små ændringer her og der som kan hjælpe meget? 

Det bedste rådne er netop livsstilsændring med hensyn til kost, læs bogen spis dig gravid, spis dig rask eller spis dig i balance. Så får du rigtig meget styr på det, og der er en masse opskrifter. Med hensyn til spørgsmål omkring pco, er vi en gruppe på Facebook - pco Danmark - de er super søde til st hjælpe alle nye der inde, da pco kan være mega forvirrende at finde rundt i og rigtig mange er i præcis samme båd som du  

Anmeld Citér

27. marts 2015

Kay

Sådan få gode råd, spis så lidt som muligt af ris,brød,pasta,kartofler,sukker,majs og andet der indeholder meget stivelse 

Anmeld Citér

27. marts 2015

Kærlighediminmave

Kay skriver:

Sådan få gode råd, spis så lidt som muligt af ris,brød,pasta,kartofler,sukker,majs og andet der indeholder meget stivelse 

Hvis jeg tager en enkelt skive rugbrød i ny og næ ødelægger det det hele så? Hvis nu bare jeg smider godt med pålæg på?  Dvs jeg må spise masser af kød og godt må få fedt osv?  Også fra ost og sådan noget?  Jeg har jo været inde og snuse lidt om det fra før. Men skal nok bare bekræftes i at jeg gør det rigtige 

Anmeld Citér

27. marts 2015

xStinepigen

nullermand15 skriver:

Hvis jeg tager en enkelt skive rugbrød i ny og næ ødelægger det det hele så? Hvis nu bare jeg smider godt med pålæg på?  Dvs jeg må spise masser af kød og godt må få fedt osv?  Også fra ost og sådan noget?  Jeg har jo været inde og snuse lidt om det fra før. Men skal nok bare bekræftes i at jeg gør det rigtige 

Du logoet spise rugbrød - bare ikke for meget. Du skal undgå hurtige kulhydrater, og alle former for sukker , søg evt efter kiss-kost og få inspiration til velegnet mad, og se listerne der er om hvad det ikke er så smart at spise har selv pcos og set er den rene jungle at finde rundt i! 

Anmeld Citér

27. marts 2015

xStinepigen

xStinepigen skriver:

Du logoet spise rugbrød - bare ikke for meget. Du skal undgå hurtige kulhydrater, og alle former for sukker , søg evt efter kiss-kost og få inspiration til velegnet mad, og se listerne der er om hvad det ikke er så smart at spise har selv pcos og set er den rene jungle at finde rundt i! 

Su må godt *

Anmeld Citér

27. marts 2015

Kærlighediminmave

xStinepigen skriver:

Det tror jeg gerne! Tak

Anmeld Citér

27. marts 2015

Kay

nullermand15 skriver:

Ikke for meget fedt og nej det ødelægger ikke det hele at få lidt en gang I mellem og ja bare kør på med proteiner og grønt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.