Ja, så er det vist ved at være på tide at der kommer lidt nyt herfra...
Vil starte med en stor forandring i vores liv... Er blevet græsenke... Hmm... GRÆSENKE... Hvad er det egentlig for et ord...? Nå, men Steffan fik jo en fyreseddel i starten af august og så var gode råd jo dyre, da vi jo uheldigvis bor lige i krisens kerne... Frederikshavn... Alpha Diesel og Martin... Hmm... Han tog og kontaktede nogle af sine gamle firmaer og jo om der ikke var bid... Så nu er han taget til KBH og er der fra søndag til torsdag... PIIIIVVV... Eller... Nyder måske lidt at have det hele for mig selv når Simone er puttet, men savner ham nu alligevel... Erstatningen er et fladskærmsfjernsyn til soveværelset...

Så kan Simone og jeg ligge deroppe og hygge os om aftenen...
Og får da også lavet lidt mens han er væk... Sidste uge gik med at lave hele stuen om... Jeg malede loft og vægge og fik nye gardiner og hængt en masse billeder op... Og lur mig om ikke alt hvad der kunne gå galt gik galt... Intet ville som jeg ville... Og jeg er nu ellers ret ferm til at bore, male og alt det, men nej ikke lige denne gang...

Så var på et tidspunkt klar til at gå fra det hele, men nåede at blive færdig til Steffan kom hjem...
Simone var bare så sød hele ugen, hun hyggede sig både med mormor og farmor mens mor knoklede... Og det på trods af at hun nu som 6 mdr og 5 dage allerede har 6 tænder... I kan tro hun ser yndig ud med de der små spidser stikkende ud alle vegne... Og hold op som hun gnaver i alting... Det gør dælme nuller naller hvis hun lige hapser en finger...
Derudover er hun begyndt at spise mere varrieret... Før ville hun kun have majsgrød med frugt i og INTET andet... Nu spiser hun havregrød, hirsegrød og masser af øllebrød... Selvfølgelig med frugtmos... Andet er da uspiseligt... hehe...
Nå jeg må hellere slutte for nu... Tak fordi du læste med så langt...
Knus Sabina og Simone med mange tænder...
Anmeld