Positiv ægløsningstest?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.868 visninger
10 svar
0 synes godt om
26. marts 2015

Anonym trådstarter

Er ægløsningstesten positiv?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB

Nej, der mangler lige lidt, men mit bud er at den er positiv indenfor et par timer, så hop du bare ind i sengen til manden.

Anmeld Citér

27. marts 2015

Anonym trådstarter

EBK skriver:

Nej, der mangler lige lidt, men mit bud er at den er positiv indenfor et par timer, så hop du bare ind i sengen til manden.

Tak for svar.. Men desværre viser det sig at han er for træt til hygge selvom jeg har vist ham testen og har sagt hvad du skrev.. Men mon ikke at vores hygge i eftermiddags er fint selvom han har dårlig sædkvalitet?

Anmeld Citér

27. marts 2015

Anonym trådstarter

Her til morgen ser den sådan ud

Anmeld Citér

27. marts 2015

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Her til morgen ser den sådan ud

Prøver igen

Anmeld Citér

27. marts 2015

Anonym trådstarter

Den øverste er fra i går morges.. Den midterste fra i går aftes og den nederste fra i morges.. Har ægløsningen været der? I følge kalenderen skal jeg have ægløsning i morgen men det svinger som regel med 1-2 dage før eller efter dagen

Anmeld Citér

27. marts 2015

namaha

Jeg vil ikke mene æl har været der, ikke endnu. Min æl tæt så sådan ud 2 dage før jeg havde æl 

Anmeld Citér

27. marts 2015

Anonym trådstarter

namaha skriver:

Jeg vil ikke mene æl har været der, ikke endnu. Min æl tæt så sådan ud 2 dage før jeg havde æl 

Tak for svar ��

jeg synes godt nok at det er svært at tolke de tests.. Enten skal der kun være 1 streg eller også skal der være 2.. Det andet der er for forvirrende

Anmeld Citér

27. marts 2015

Johild

Vil heller ikke mene den er der endnu eller har været der..

grunden til at man ikke kan lave en test der virker ligesom g-test er at ved graviditet er hormonet kun til stede hvis man er gravid, mens ved ÆL er hormonet tilstede hele/de meste af cyklus og man derfor leder efter det tidspunkt hvor hormonet peaker...

alternativt kan du bruge digitale ÆL test, men det kan hurtigt blive dyrt...

Anmeld Citér

27. marts 2015

Anonym trådstarter

Johild skriver:

Vil heller ikke mene den er der endnu eller har været der..

grunden til at man ikke kan lave en test der virker ligesom g-test er at ved graviditet er hormonet kun til stede hvis man er gravid, mens ved ÆL er hormonet tilstede hele/de meste af cyklus og man derfor leder efter det tidspunkt hvor hormonet peaker...

alternativt kan du bruge digitale ÆL test, men det kan hurtigt blive dyrt...

Ja det er rigtigt nok

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.